Aviseringar
Rensa alla

Ska skinhead


Ämnesstartare

Om man är ett "ska skinhead", vad borde man klä sig i?


   
Citera
Ämnesetiketter

skinn


   
SvaraCitera

Vad i helvete..?


   
SvaraCitera

som tölparna på plattan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är göteborgare


   
SvaraCitera

Fråga Yabasta


   
SvaraCitera

Yabasta:

Yabasta


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

som vanlig skinhead fast hänglsen i jamaica färger och gröna kängor osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prim:

Om man är ett "ska skinhead", vad borde man klä sig i?

Kolla filmen This is England.
Förövrigt, har du bara bestämt dig för att bli skinhead för att det är häftigt/du vill sticka ut, eller är du skinhead på riktigt i hjärta och själ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara så att ingen missförstår så är jag inte Nazist och stödjer inte deras åsikter!!!
Jag gillar musiken och facineras utav deras livstil exkl, antisemitsmen och rashygien m.m som VISSA har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har sett this is england filmen och serien.. Och nu när jag tänker på det så är det ganska passande faktiskt tack Rådjuret..

Rådjuret:

Förövrigt, har du bara bestämt dig för att bli skinhead för att det är häftigt/du vill sticka ut, eller är du skinhead på riktigt i hjärta och själ?

Detta vet jag däremot inte eftersom jag är ganska ny till själva genren, men jag e kaxig, kan debattera och hatar högern, så jag antar jag passsar in någorlunda [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prim:

ganska passande

Ja, de är ju skinheads. Man kan ju också kanske se skillnaden mellan ska-skinheadsen och naziskinheadsen, även om det inte är så stor skillnad.

Skinheads som du syftar på har också mycket svart-vitrutigt på sig. Hängslen och kängor.

Prim:

så jag antar jag passsar in någorlunda

Gillar du musiken och har såna åsikter så passar du väl in [smile] Vilka band lyssnar du på?


   
SvaraCitera

som ett skinnhead?


   
SvaraCitera