Aviseringar
Rensa alla

Ska söka till paradise hotel


dinkompis: nej

men gört ändå


   
SvaraCitera

mens:
Det verkar knasa lite mellan Madde och Chris så kanske kan du knipa en åtminstone tillfällig plats på vinkbalkongen iaf. PH och träning verkar ju vara inkörsporten dit. 

läser du svensk damtidning ellör?
nämen seriöst är d ngt man borde känna till?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Blivande_japan:

läser du svensk damtidning ellör?
nämen seriöst är d ngt man borde känna till?

gick förbi någon löpsedel ba heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

umare vinner alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.tv3.se/sok-till-paradise-hotel-1

Om du har anmält dig än, hur går det med den? Kan du inte printscreena som bevis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra våldtäktsskämt istället eller nåt sådant, rasistskämt, mycket roligare, den här humorn är juh helt värdelös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demonologen: våldtäktsskämt

det gillar du va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

det gillar du va

Att du inte kan läsa mellan raderna är inte mitt fel, det står klart och tydligt

Skämt övergränsen är alltid kul, spelar ingen roll vad det är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

det gillar du va

Men hur som helst du undviker frågan, hur går det med anmälan? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demonologen:

Men hur som helst du undviker frågan, hur går det med anmälan? 

håller på att biffa upp mig nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara idioter söker till paradise hotel


   
SvaraCitera

Med den inställningen ja.
Om du ser rätt snygg ut och är bodybuilder (som kille) så kommer du lätt med.
Jag antar att du är kille men folk här verkar tydligen vara det andra än vad jag har trott Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Om du ser rätt snygg ut och är bodybuilder (som kille) så kommer du lätt med.

Du har fått det om bakfoten. För o vinna paradise hotel ska man vara allmänt hjärndöd, knulla så mycket som möjligt och skapa så mycket drama som möjligt. Den som lyckas göra det mesta av alla tre vinner.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Du har fått det om bakfoten. För o vinna paradise hotel ska man vara allmänt hjärndöd, knulla så mycket som möjligt och skapa så mycket drama som möjligt. Den som lyckas göra det mesta av alla tre vinner.

Hjärta

Du har ju rätt i stort allt du säger. Men frågan är, har du någonsin sett en fet och ful tjej/kille som är hjärndöd och att de knullar mycket där? Alla killar där är ju muskulösa (och ser rätt bra ut)och alla tjejer är slanka och ser ganska bra ut. Jag tar tillbaka det där med att ''alla ska se snygga ut'' men det andra håller jag fast vid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Du har ju rätt i stort allt du säger. Men frågan är, har du någonsin sett en fet och ful tjej/kille som är hjärndöd och att de knullar mycket där? Alla killar där är ju muskulösa (och ser rätt bra ut)och alla tjejer är slanka och ser ganska bra ut. Jag tar tillbaka det där med att ''alla ska se snygga ut'' men det andra håller jag fast vid.

Dom (flesta) "feta och fula" tjejerna och killarna har mer hjärnkapacitet än att ens söka till programmet juhhhhGalen

Hjärta


   
SvaraCitera