Aviseringar
Rensa alla

ska spela anden i glaset


nova97
Ämnesstartare

Nån som vet vart man kan köpa ett ouija bräda? Ni vet så man kan köra anden i glaset? O nån som kan exakt alla regler o så? nån som testat köra o det funka? 


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Ouijabräden kan man köpa online. Reglerna för leken går också att hitta om man googlar! Glad På ebay kostar ett ouijabräde runt 15 euro, vilket motsvarar ungefär 145 kronor, frakt exkluderad.


   
SvaraCitera
nova97
Ämnesstartare

Ja men finns det inte i typ nån affär för måste ha det fort. Mm redan sökt men man blir rädd att det inte stämmer o så. Tänkte lixom om nån spelat det o så. Ingen lust o bli hemsökt sen heller 


   
SvaraCitera

Vi brukade göra såna själva när jag var liten. Ledsen


   
SvaraCitera

Zymba:
Vi brukade göra såna själva när jag var liten. Ledsen

haha, samma här. 


   
SvaraCitera

du kan göra ett eget bräde och sen ha ett glas


   
SvaraCitera

Regler: Låt bli


   
SvaraCitera

Köp inget utomlands bara, då har dom säkerligen inte med åäö


   
SvaraCitera
nova97
Ämnesstartare

Men det funkar väll inte om man bara gör eget o så? 


   
SvaraCitera

Inget ovanligt händer


   
SvaraCitera

9/10 Så händer det inget har provat haha.
Men gör man det på det gamla viset så räcker inte ett vanligt Ouijabräde. Det  inget man hittar på nätet för några hundra kronor. Köp då ist ett gammalt med lite historia.  
Man måste anstränga sig mer, och kom ihåg att skydda dig med ett pentagram    
EldVattenJordLuftElementen ska va helst va med i Pentagrammet.

Men varnar dig, det finns folk som har åkt in på psyket på grund av såna här spel.
Man måste ha respekt för den andra sidan för den kan ta fram ens största skräck. 


   
SvaraCitera

Starkill91 :
9/10 Så händer det inget har provat haha.
Men gör man det på det gamla viset så räcker inte ett vanligt Ouijabräde. Det  inget man hittar på nätet för några hundra kronor. Köp då ist ett gammalt med lite historia.  
Man måste anstränga sig mer, och kom ihåg att skydda dig med ett pentagram    
EldVattenJordLuftElementen ska va helst va med i Pentagrammet.

Men varnar dig, det finns folk som har åkt in på psyket på grund av såna här spel.
Man måste ha respekt för den andra sidan för den kan ta fram ens största rädslor. 

uuuuuuuuuuuHhhhhhhhh


   
SvaraCitera
Kudhos

Man kan göra en egen. 

Har testat. 0/10, alltid någon som kontrollerar


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Hände inte ett piss när jag och mina kompisar körde. Vi bad om ett tecken och min vän rapade, det var inte mer spänning än så.


   
SvaraCitera

nova97: Men det funkar väll inte om man bara gör eget o så?

-.-


   
SvaraCitera