Aviseringar
Rensa alla

Ska tagga en person i inlägg på fb, vilka kan se det?


Ämnesstartare

Tjenis
Ska skriva ett inlägg fb och tagga en person i det. Denna personen har precis som jag att man måste va vän med den för att se dens logg osv. När denna personen taggar mig i ett inlägg syns bara det inlägget i min logg för våra gemensamma vänner. Nu när jag taggar personen vill jag att alla dens vänner ska se inlägget i personens logg. Vad ska jag ändra i mina inställningar då? Måste jag ha godkännt att alla kan se min logg då och inte bara vänner?
[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Gunvald:

Måste jag ha godkännt att alla kan se min logg då och inte bara vänner?

Yes sir! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

Yes sir! [smile]

okej! [smile]


   
SvaraCitera

GAH jag tänker fortfarande flashback när jag ser "fb" och tänker bara "wuuut? tagga folk? wtf?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

GAH jag tänker fortfarande flashback när jag ser "fb" och tänker bara "wuuut? tagga folk? wtf?"

facebook är det enda riktiga fb [wink]


   
SvaraCitera
Zsasz

cassaaandra00:

Måste jag ha godkännt att alla kan se min logg då och inte bara vänner?

Brås på hur du har delat bilden, du kan ju dela med dig av bilden till vänner av vänner, Dvs. alla dina vänners vänner kan se bilden..

Stringburka:

tänker fortfarande flashback när jag ser "fb"

Samma här, är bara föräldrar och folk som är födda '92 och senare som associerar FB med facebook istället..


   
SvaraCitera

EFF-BE BETYDER FRAGBITE JÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

Brås på hur du har delat bilden, du kan ju dela med dig av bilden till vänner av vänner, Dvs. alla dina vänners vänner kan se bilden..

Vadå delat bilden, vilken bild?
Vad är det jag ska välja att alla vänner kan se för att det ska bli rätt? [smile]


   
SvaraCitera

Zsasz:

Samma här, är bara föräldrar och folk som är födda '92 och senare som associerar FB med facebook istället..

funderar över vilken av dessa kategorier jag tillhör...[party]

Dold text: räknas dammråttor som barn?


   
SvaraCitera

Gunvald:

fb

menar du "facebook" så bör du skriva det, istället för den vedertagna förkortningen av "flashback". Dold text: kan även tillägga att "fb" som förkortning för "fragbite" är, om möjligt, ännu mer efterblivet.


   
SvaraCitera
Zsasz

Blivande_japan:

räknas dammråttor som barn?

Bara om dem är över 25mm.. Dock brukar man av någon anledning inte kunna få barnbidrag pga dem. [sad]


   
SvaraCitera

Zsasz:

Bara om dem är över 25mm.. Dock brukar man av någon anledning inte kunna få barnbidrag pga dem.

ok är ej förälder isf [sad]Dold text: än


   
SvaraCitera