Aviseringar
Rensa alla

Ska till Stockholm...


Urban Outfiters som sagt och Souk Gallerian, men även Sturegallerian hittar du en hel del fint.

NK har ju oxå en hel del.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

har i princip aldrig själv betalat mer än 150-160kr för en t-shirt och har då handlat på ganska många olika ställen

Hmm, ok... Jag tror jag som minst betalat 98kr (HM) och som mest 450kr för en t-shirt...


   
SvaraCitera

beyond retro ligger även Åhlens City[y]


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Ofta man åker till stockholm för att köpa kläder?

Öh, ja?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Öh, ja?

Öh, nej?


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Öh, nej?

Stockholm är en stor shoppingstad, finns ingen stad i Sverige med likadant utbud. Varför skulle man inte åka till Stockholm för att shoppa då?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Stockholm är en stor shoppingstad, finns ingen stad i Sverige med likadant utbud. Varför skulle man inte åka till Stockholm för att shoppa då?

Vad har ni som är så unikt? NK? Man behöver inte åka till NK bara för att köpa kläder. Finns gott om klädaffärer i andra städer.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Vad har ni som är så unikt? NK? Man behöver inte åka till NK bara för att köpa kläder. Finns gott om klädaffärer i andra städer.

Eh topshop, urban outfitters, american apperal, H&M divided och trend i massor, åhléns city etc. Bluefox och schock för dem som är intresserade av det. Massa second hand.. Det är liksom ROLIGARE med större utbud. I dalarna finns inte ett enda bik bok t.ex.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Eh topshop, urban outfitters, american apperal, H&M divided och trend i massor, åhléns city etc. Bluefox och schock för dem som är intresserade av det. Massa second hand.. Det är liksom ROLIGARE med större utbud. I dalarna finns inte ett enda bik bok t.ex.

Aldrig hört talas om något av det där förutom H&M och Åhléns och de finns i alla andra städer också. Ni är inte så jävla fantastiska som ni tror.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Aldrig hört talas om något av det där förutom H&M och Åhléns och de finns i alla andra städer också. Ni är inte så jävla fantastiska som ni tror.

Kanske därför du inte är tjej eller något. Åhléns och Åhléns city är lite skillnad. Och lol, fantastiska? Jag bodde i dalarna i 17 år och åkte ofta till Stockholm för att shoppa.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Kanske därför du inte är tjej eller något. Åhléns och Åhléns city är lite skillnad. Och lol, fantastiska? Jag bodde i dalarna i 17 år och åkte ofta till Stockholm för att shoppa

Eller för att de helt enkelt inte är så kända? Vad exakt är skillnaden? Är Åhléns city några kvadratmilimeter större?


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Eller för att de helt enkelt inte är så kända? Vad exakt är skillnaden? Är Åhléns city några kvadratmilimeter större?

Omg, haha, snacka inte om saker du inte har en aning om.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Kungshallen är värt att käka på, har dock inte varit där på 2-3 år, men ja... http://www.kungshallen.nu/

kostar typ 70-90 att käka där.

Finns väl ställen överallt annars, kolla restauranger på eniros funktion för att leta efter vissa kategorier typ kaféer och restauranger, jättepraktiskt.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Omg, haha, snacka inte om saker du inte har en aning om.

Eftersom du inte kan tala om skillnaden antar jag att den inte är vidare stor. Alltså inte ens värd att nämna.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Eftersom du inte kan tala om skillnaden antar jag att den inte är vidare stor. Alltså inte ens värd att nämna.

Men GAH, Åhléns city är fyra-fem plan i Stockholm med tusental olika märken som ett Åhléns i norrland aldrig sett skymten av. Det är som ett hav medans Åhléns på andra ställen är en å. Om du kikar in här kan du se alla märken som finns på Åhléns city:
http://www.ahlens.se/mode/mode_brands/

I menyn bredvid står det "Mode" och "Mode på Åhléns city". NÅGOT skillnad i utbudet. Du är bara efterblivet trotsig för att du bestämt dig för att vara det. Inse att Stockholm är ett shoppingpalats tillskillnad ifrån andra skitställen i Sverige.


   
SvaraCitera