Aviseringar
Rensa alla

ska va lika jobbig som alla andra och tycka synd om mey sj på internet och skriva om mina "oh how sad" problem


Ämnesstartare

gick igenom en period som innehöll depression, anorexia nervosa och bulimia nervosa. Det varade i ungefär 7 månader och jag mådde så jäävla piss, hade inga vänner eller nånting.
Men så hände något, och jag började bry mig igen, skaffade nya vänner, kämpade upp mig bland de populära igen. Först älskade ja det, men så börjar jag sakna att vara deprimerad så jäävla mke. Och så saknar jag anorexia, jag saknar att vara smal, att känna kontroll över mig själv och att känna benen när jag går och lägger mig på natten. På sistone så har jag börjat spy igen, kan liksom inte riktigt klara av att äta

men ja menar va fuuck, hur kan man sakna att må dåligt?


   
Citera
Ämnesstartare

anonympårej:

men ja menar va fuuck, hur kan man sakna att må dåligt?

du inbillar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonympårej:

hur kan man sakna att må dåligt?

för att det är lättare att falla tillbaka än att stå emot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

du inbillar dig

inbillar mig att jag vill må dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag saknar att må bra, det känns vettigare 😀 😀

men iaf, det kanske blev en del av din iditenjg eller nåt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

för att det är lättare att falla tillbaka än att stå emot

är snarare tvärtom


   
SvaraCitera

anonympårej:

hur kan man sakna att må dåligt?

för att du tycker att det är tryggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

jag saknar att må bra, det känns vettigare 😀 😀

är en deprimerad person

Blivande_japan:

för att du tycker att det är tryggt

låtr vettigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonympårej:

inbillar mig att jag vill må dåligt?

ja 🙂 skulle du trollas tillbaka till den period då du mådde som värst så skulle du inse hur jobbigt det egentligen var,du ser inte klart nu

o du borde verkligen sluta spy innan det blir värre och du förstör allt du byggt upp


   
SvaraCitera

anonympårej:

låtr vettigt

kämpa emot. enda rätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

o du borde verkligen sluta spy innan det blir värre och du förstör allt du byggt upp

vet, ska sluta, hare bara lite stressigt med vikten just nu

Angelize:

ja 🙂 skulle du trollas tillbaka till den period då du mådde som värst så skulle du inse hur jobbigt det egentligen var,du ser inte klart nu

aa, sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men guummman inte ska du vara såån nut . inget blir bätte av dat-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att sakna personen du var när du var sjuk är kanske inte så konstigt, det konstiga är väll däremot att du inte lärde dig något av det.
Kan jag tycka


   
SvaraCitera

anonympårej:

men ja menar va fuuck, hur kan man sakna att må dåligt?

För att du blir ett ansvarsfritt offer som alla skall tycka synd om och gulla med utan att du behöver göra ett skit, samtidigt som du straffar dina föräldrar för att dem inte bryr sig om dig tillräckligt? Typ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

För att du blir ett ansvarsfritt offer som alla skall tycka synd om och gulla med utan att du behöver göra ett skit, samtidigt som du straffar dina föräldrar för att dem inte bryr sig om dig tillräckligt?

alltså.. hahah, önskar att det där skulle ha hänt när jag gick igenom depressionen och ätstörningarna, men eftersom ingen visste så kunde ingen bry sig, blev mina mörka små hemligheter istället

OF 5:

att sakna personen du var när du var sjuk är kanske inte så konstigt, det konstiga är väll däremot att du inte lärde dig något av det.

jag fattar väl trögt


   
SvaraCitera