Aviseringar
Rensa alla

Skabbig inneboende


Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Jag stalkar inte, kan inte hjälpa att hon började prata skit om mig på INTERNET. En sida som kan läsas av ALLA. Jag läser här ibland så det var inte direkt som att jag kunde missa det. [rolleyes]

Ja, för ALLA här vet vem du är. Och bryr sig verkligen. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crushh:

ofta du ens öppnar skräppåsar?

Det var inte så svårt att veta att det var du, med tanke på att du sa "skräppåsar". Det var ju bara du som kunde veta att det var det... [rolleyes]

Kanske patetiskt, men eftersom jag blev förtalad här tyckte jag ha mig rätt att ge min version av saken. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Jag stalkar inte, kan inte hjälpa att hon började prata skit om mig på INTERNET. En sida som kan läsas av ALLA. Jag läser här ibland så det var inte direkt som att jag kunde missa det. [rolleyes]

Haha, visst.[wink]
Såååå, vad är din poäng med tråden? Att få din inneboende att framstå som skabbig? Jag tycker inte att du lyckas, du framstår snarare som en desperat gubbe.
Släpp det och gå vidare? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Tilda1988:

HAHA läste hennes tråd 😀 kul att få höra andra versionen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

framstår snarare som en desperat gubbe

Tyck det då.

Angelize:

framstå som skabbig

Hon är skabbig, hon ljuger och hon är kriminell. Jag kände att jag behövde få det sagt bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Mitt på golvet har hon dessutom ställt två påsar

sjukt_ägd:

i så är det en massa skräp.

[tard]

sjukt_ägd:

Det var inte så svårt att veta att det var du, med tanke på att du sa "skräppåsar". Det var ju bara du som kunde veta att det var det... [rolleyes]

[tard]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sjukt_ägd:

Hon är skabbig, hon ljuger och hon är kriminell. Jag kände att jag behövde få det sagt bara!

Mmm, wow vilken gangster hon är. Skolkar och har snattat förr i tiden. Bäst du ringer polisen innan du blir mördad för du har ju faktiskt haft en kriminell vägg i vägg. [cry][cry][cry][cry]

Hahahahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Kanske patetiskt, men eftersom jag blev förtalad här tyckte jag ha mig rätt att ge min version av saken. [smile]

För du tog åt dig av det, stackarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hahahahaha.

Hehe, är ni släkt? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

bland annat här på ungdomar.se

HAHA, så fort jag läste tråden förstod jag att det gällde henne 😛 koppla 1+1 liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

stackarn

Ja, sjukt synd om mig. Verkligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Det var inte så svårt att veta att det var du, med tanke på att du sa "skräppåsar". Det var ju bara du som kunde veta att det var det... [rolleyes]

Är du dum i huvudet? [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Iaf hoppas du känner att du får upprättelse nu. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Ja, sjukt synd om mig. Verkligen!

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Hehe, är ni släkt? [smile]

Nej, varför tror du det? Kan ingen ogilla ditt sätt att bete dig utan att ha någonting med din fd gangster till inneboende att göra? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite töntigt dock att du måste hugga tillbaka här på internet, ingen vet ju ändå att det är dig det handlar om. Ditt upprättelsebehov känns lite överdrivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Är du dum i huvudet?

Nej, det tycker jag inte. Tycker du?


   
SvaraCitera