Aviseringar
Rensa alla

skabbigt


Ämnesstartare

var bara lite sojamjölk kvar så jag klunka ooops spottar mjölk över hela golvet feta klumparna i botten hur fan kan det gå till den var inte ens gammal. nu har jag inget mjölk till mitt kaffe jag nu koka får väl ta vanlig äckelmjölk men det smakar inte ens lika gott som soja :(((((( fml


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska aldrig mer dricka ur kartongen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle iväg för kanske 1år sedan och gjorde kaffe, vi har rätt så mycket flytande grädde/smöraktigt i våran mjölk så man måste skaka om den, ja trodde det var sånt tills jag drack upp kaffet och det var en stor klump i botten... Ewwww!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

feta klumparna i botten

Smakade det inte surt/gammalt? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Smakade det inte surt/gammalt? [sad]

Jag spottade ut allt i käften på golvet direkt när jag kände klumpARNA fyfan, så nää

den var dessutom nyköpt inte gammal! kanske för jag ej skakade den innan jag öppna den?

ewwwwww iaf!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

det var en stor klump i botten

tur att du slapp känna det i munnen, vad hemskt om man skulle råka svälja klumparna och de typ fastna i halsen [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

den var dessutom nyköpt inte gammal! kanske för jag ej skakade den innan jag öppna den?

Wicked!
Är sojamjölk annorlunda pastöriserad eller något? Är den ens pastöriserad? Jag vet ingenting om sojamjölk.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker vanlig mjölk direkt ur paketet nu.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så går det när man dricker mjölk :C all mjölk är ew[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

vad hemskt om man skulle råka svälja klumparna och de typ fastna i halsen [cry]

TYST människa![cry] tänkte ta en kopp nu xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjölk i kaffet? Förstöra fint kaffe...


   
SvaraCitera