Aviseringar
Rensa alla

skådespelare som ni filmstalkar


Ämnesstartare

har ni några skådespelare som ni, medvetet eller omedvetet, ser väldigt mycket filmer där de är med? jag har ett par. summer glau, medvetet, mycket eftersom hon är rätt tätt sammankopplad med joss wheadon. såg hela dollhouse ursprungligen för att hon är med i ett par avsnitt. aubrey plaza litegrann, för hon är awesome skådespelare och har en tendens att vara med i bra grejer. saoirse ronan håller nog på att bli en ny, då hon är skitsöt. och så de ständiga kandidaterna, daniel craig och jude law, pga jag är gay för dem.


   
Citera
Ämnesstartare

nej. har precis börjat se film. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo. Men vissa skådisar som gjort så ofantligt mycket har jag inte hunnit ikapp.
Skådisar som jag ser mycket med:
Rachel McAdams
Johnny Depp
Matt Damon
Scarlett Johansson
Jack Nicholson
Christian Bale

Säkert några fler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne inte alls 


   
SvaraCitera

Summer Glau här också. Älskar Jeremy Renner (killen som spelar hawkeye) av någon konstig anledning så hans filmer har jag sett. Den äldsta dottern i medium (alt den sjuka i allt för min syster) är en av mina favoritskådespelare, tycker hon alltid spelar så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jennifer lawrence

Joseph gordon-lweitt


   
SvaraCitera

Filmstalkade Liv Tyler i mina yngre dagar. Sedan dess har jag nog inte filmstalkat någon, även om jag alltid varit förtjust i Natalie Portman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bonham Carter är en också!


   
SvaraCitera
Seydel

Clint Eastwood

Paul Rudd


   
SvaraCitera