Aviseringar
Rensa alla

Skägg eller inte skägg? (på en 18 åring)


Ämnesstartare

Frågan går väl mest till er tjejer, tycker ni att killar ska ha skägg eller inte?
Själv kan jag tycka att en 18 åring kanske ser lite barnslig ut utan skägg, men jag vet inte, bara spekulationer.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Beror helt på hur mycket skägg personen kan växa. Är det glest och med kala fläckar skulle jag säga att man borde strunta i skägg, oavsett ålder (dock såklart helt upp till en själv). Har man bra skäggväxt kan man ju testa och se vad som passar bäst på en själv. Är ju väldigt olika från person till person, vissa passar i det och vissa gör inte. Glad


   
SvaraCitera

Alltid skägg


   
SvaraCitera

Beror på utseendet


   
SvaraCitera

Aldrig skägg som en jäkla gandalf men mycket kortare, typ Måns zelmelöv. Såååå snyggt jag dör 


   
SvaraCitera

Det är helt upp till dig själv. Jag personligen trodde inte jag var en skägg person. Jag testade att börja odla i julas och tycker personligen att jag passar i det och även fått höra det. Det kan se förjävligt ut typ som könshår smått o krulligt så testa att låta det växa och se vad du tycker. 


   
SvaraCitera

http://media.zenfs.com/en/person/Ysports/brent-burns-hockey-headshot-photo.jp g" alt="brent-burns-hockey-headshot-photo.jpg" />


   
SvaraCitera

Individuellt, tycker man gör som man vill. Gillar personligen inte det. Finns dock undantag.


   
SvaraCitera
Draug

Mer skägg åt folket.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Nä vänta några år mvh stilgurun


   
SvaraCitera

Inget. Skägg är skit fult. Hatar det.


   
SvaraCitera

Bara om du har skägg som Mellberg

ap-201206090634236719800-250x350.jpg

Annars, nej. 


   
SvaraCitera

Men skägg är ju alltid kul! 

Länk borttagen av mod pga reklam.


   
SvaraCitera

beror på personen och hur mycket du hade tänkt att ha. Skägg stubb är absolut daddy material


   
SvaraCitera