Aviseringar
Rensa alla

Skägg och piprökning.


Ämnesstartare

Dekadent:

Mins inte att jag sett någon film om honom. [shake]

Tror inte jag att jag har heller. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tweedkostym, fåtölj, ansiktsbehåring. Sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utgå ifrån att det är OK om du är lika gammal som Kapten Haddock


   
SvaraCitera

Dekadent:

Fick rejäl moppemusche vid 13, så jag ser positivt på framtiden!

Sjömännen sitter, packar tobaken i pipan, tänder på och blåser en rökring. Med sina stora skägg skrockar de högt. Det nya tillskottet till gruppen sätter sig, pratar med pipig röst och smeker sin moppemusche.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

Sjömännen sitter, packar tobaken i pipan, tänder på och blåser en rökring. Med sina stora skägg skrockar de högt. Det nya tillskottet till gruppen sätter sig, pratar med pipig röst och smeker sin moppemusche.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du inte börja. Det vore fint.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

[bigsmile][love]

[blush][blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

Sjömännen sitter, packar tobaken i pipan, tänder på och blåser en rökring. Med sina stora skägg skrockar de högt. Det nya tillskottet till gruppen sätter sig, pratar med pipig röst och smeker sin moppemusche.

Finnen:

Wanking BC: Du typ stalkar mig och förlöjligar mitt innersta väsen, dagligen

[crazy][crazy] Men typ FU


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Pipa och helskägg är respekt som fan

Ja jag har lovat mig själv att min sista rakning blir när jag fyller 50. Sedan ska jag låta det växa och sitta och röka pipa som Gandalf. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Ja jag har lovat mig själv att min sista rakning blir när jag fyller 50. Sedan ska jag låta det växa och sitta och röka pipa som Gandalf. [bigcheers]

Å sitta i en gungstol, med en flaska Jack och ett hagelgevär på en veranda i mellanvästern? [confused][cute]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Å sitta i en gungstol, med en flaska Jack och ett hagelgevär på en veranda i mellanvästern?

Ja nått sånt där. Bara filosofisera.


   
SvaraCitera

Det är det ända sättet att röka cannabis på, träpipa alltså. Alla andra sätt är för bögar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Det är det ända sättet att röka cannabis på, träpipa alltså. Alla andra sätt är för bögar

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera