Aviseringar
Rensa alla

skägg växt :/


Ämnesstartare

när kan man skaffa skägg? jag menar, man kan ju inte bara skaffa den på 1 timme (om man inte har lös skägg då :p ) e 13 och har haft turk mustasch i 2 år [blush] har även märkt att jag nu börjar få skägg, endast 2-3 strån, men ändå! vill ha seriösa svar tack![smile]
OBS! rakar mig med farsans rakhyvel 2-3 gånger i veckan, men tjyvat ett rakblad från hans lilla förråd med det[crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Hando

Raka på, ingen 13-åring passar i mush [no-no]


   
SvaraCitera
Hando

Fast skaffa något eget istället för att använda farsans grejer [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raka dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag menar, när ska jag ''sluta''? typ i 8:an, eller ska jag vänta tills dom andra i klassen oxå får mustasch? är jobbigt, och har ingen chans at skaffa egen rakhyvel o tillbehör, vart fan (ursäkta för svordom) jag än går, så ska min jävla morsa alltid vara med [mad] har försökt att prata om det, men går ej!! syrran e aldrig i stan, isf. e hon med kompisar som jag aldrig palla att vara hoss, o brorsan har ej körkort [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, var lite ott, srry, men hoppas ni fattar o kan leva er in i mitt kritiska läge, får inte ens gå till en fritids gård 4 kilometer härifrån, går i en väldigt liten skola, men har gemensam eng. o gymp. med dom därifrån, e så bubblans trött på att alltid lova att man ska komma, men så hindrar ens föräldrar en ( i detta fallet morsan, farsan bryr sig ej [smile] ),
Väligt mycket OtT, men ändå, behöver hjälp me allt möjligt +,
den enda i våran klass i bägge skolorna som har ''kommit in'' i tonåren [cry] och det går neråt med tjejerna [cry] aja, hare gutt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. Förlåt men hahahaha!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Haha. Förlåt men hahahaha!!!!!!

de e lungt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får vänta ett bra tag till är jag rädd. Men det är bra att du engagerar dej, skägg är jävligt nice att ha [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur svårt kan det vara att knalla in på ica och köpa en jävla hyvel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

hur svårt kan det vara att knalla in på ica och köpa en jävla hyvel?

jävligt svårt


   
SvaraCitera

Hell_man:

hur svårt kan det vara att knalla in på ica och köpa en jävla hyvel

lejonmamman:

Haha. Förlåt men hahahaha!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gojo:

jävligt svårt

Be dina föräldrar att köpa en rakhyvel då?

Varför kan du inte berätta för dina föräldrar att du ska raka dig?

Är dom väldigt strikta rastafarier? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sno en rakhyvel från ica om det är så pinsamt att köpa

eller beställ från internet


   
SvaraCitera