Aviseringar
Rensa alla

Skäms för min kuk!


Ämnesstartare

raka dig så ser den kanske liite större ut i alla fall.


   
SvaraCitera

randomsnubbe:

det enda synliga är att jag har könshår

men raka dig bara könshår är euw[party]


   
SvaraCitera

[badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

om ngn säger ngtn säger du bara "usch, har du spanat in min kuk, äru bög eller?????[shake]"


   
SvaraCitera

Haha han e typ fett stolt över sitt könshår o ni säger att han ska raka bort de?xd


   
SvaraCitera

Filip94:

Haha han e typ fett stolt över sitt könshår o ni säger att han ska raka bort de?xd

skratta inte. kunde lika gärna varit du som haft ångest över din, men andra problem lär komma i ditt liv med polarn


   
SvaraCitera

alltså, det är ju samma som med tjejers bröst ungefär.. vi går o oroar oss att dom är så små osv, men de växer tills man är runt 20. men visst är det jobbigt, de är de säkert.. men det är inte viktigt med världens megadase, en normal är mellan 13-18 har jag för mig. och den växer nog ska du se för dig. du vet, tjejer är 17 cm ungefär då de är upphetsade inuti, har du då längre, så slår de ju bara i. [smile] iofs vet jag inte hur stor du nu har men det är inget jag heller tänker fråga dig här.. men ta de lugnt bara, försök iaf. du är bara 14, början av puberteten, typ, du har många år på dig. [smile]


   
SvaraCitera
Spyro

gf.


   
SvaraCitera

lugnt, alla män skäms för sin kuk hela tiden


   
SvaraCitera

skäms också över din kuk


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

skäms också över din kuk


   
SvaraCitera

Gå inte omkring med inbillningen om att du är ensam över att ha ett litet kön. Din ''snopp'' är långt ifrån färdig utvecklad den har knappt växt nånting. Tänk att du bara är fjorton år, mycket kommer hända under puberteten oavsett i otackat.

Om du funderar redan nu på att försöka få ''tips'' om hur snoppen växer fort med exempelvis tabletter så kan du sluta. Det ända som fungerar är kirurgiska ingrepp. Men eftersom du är så pass ung så behöver du inte det ännu.

Till er andra:

lemuu:

skratta inte. kunde lika gärna varit du som haft ångest över din


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

mellan 13-18

10-14m..


   
SvaraCitera