Aviseringar
Rensa alla

Skäms för mitt underliv..


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 18 år. Jag skäms så fruktansvärt mycket över mitt underliv, så mycket att jag fått vestibult. (Kramper inne i slidan, ont så fort något förs upp) för att jag alltid känner oro innan sex. När jag har sex vill jag att killen ska köra in penisen så fort som möjligt, så att han inte tar på mig där nere eller ser hur det ser ut. Jag skäms så mycket så att jag inte ens vill berätta för någon vad min vestibult beror på, inte ens läkaren, barnmorskan eller kuratorn. Det är så att mina inre blygdläppar sticker ut, ca 1cm. Jag mår så extremt dåligt av detta, jag har alltid sett normala "slidor" där inre blygdläpparna inte sticker ut, för det är den uppfattningen jag har fått, att det är en sånn slida man ska ha, och det attraherar killar mest. Är det någon mer som har liknande problem? Som skäms för hur dom ser ut där nere? Hur tycker ni att en slida ska se ut? Orkar inte längre nu, jag vill kunna njuta av sex... Tacksam för svar.....


   
Citera

HjärtaHjärtaLedsenLedsenLedsenHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Paseo

bara slappna av och låt dina partners titta

nä, det är inte så bara jag vet

hade själv samma problem. att jag kände att jag inte ville att dom skulle titta. kändes fett obekvämt. 

men vad gjorde jag. ja. jag gjorde så att jag lät dom titta. ju fler gånger någon tittade desto mer van blev jag. ingen sa att jag var ful där nere heller, dom tog på mig och slickade mig och njöt av det själva också. då fattade jag att jag var dum i huvudet som kände mig ful i fittan. vi ser alla olika ut ju finns inget normalt. sådär säger väl alla ja men det är sant. mycket sant. övning ger färdighet.


   
SvaraCitera
mynona

Lyssna på Paseo, jag håller med om allt och var på väg att säga samma sak då jag såg att hn redan hade skrivit det, för det är sanningen. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Finns ingen anledning att skämmas.


   
SvaraCitera

Men det är ju inte så. Titta på någon amatörporrvideo eller ngt. De flesta har inre blygdläppar som sticker ut lite eller mycket. Här är en bild på en massa fittor en konstnär avgjutit av vanliga jäkla människors fittor.

o9tdz7o


   
SvaraCitera

finns inget o skämmas för. Alla har olika stora och små blygläppar, färger osv!


   
SvaraCitera

Anna987: Det är så att mina inre blygdläppar sticker ut

det gör mina med. det gör väldigt många andra kvinnor och tjejers med. jag har dessutom fått komplimanger för min fitta, helt random! jag tycker överlag inte att fittor är särskilt fina, eller kukar heller för den delen. jag slår vad om att din fitta ser helt normal ut, kolla på bilden på alla fittor som isola länkade till ovan.

Anna987: där inre blygdläpparna inte sticker ut,

alla fittor ser ju olika ut. det är typ bara i porrfilmer där fittor ser perfekta ut. typ som barnfittor, helrakade och obefintliga blygdläppar. så det är ingen referensram du ska utgå ifrån


   
SvaraCitera

jadu jag med, jag skäms så mycket så att jag inte faktiskt aldrig någonsin raggat på en tjej..


   
SvaraCitera

Anna987: att det är en sånn slida man ska ha, och det attraherar killar mest

Snicksnack!
Av dem som jag legat med kan jag inte säga att den ena eller någon av dem andra haft en fitta jag attraherats mer av.  Killar brukar främst tänka med kuken så då blir det att man inte bryr sig mer än att kuken får glida in i fittan.
Om man har en partner sedan så lär den personen inte bry sig heller. Om han gör det så får han dra, då är han inte värd att satsa vidare på.


   
SvaraCitera

mina blygdläppar typ 2 även är jag 12


   
SvaraCitera

lillalex: mina blygdläppar typ 2 även är jag 12

Pic!


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Pic!

Sluta. Vad fan är du? 10 och aldrig sett en fitta eller?


   
SvaraCitera

s1cce: Sluta. Vad fan är du? 10 och aldrig sett en fitta eller?

Nej jag bara tänkte att en bild säger mer än 1000 ord.


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Nej jag bara tänkte att en bild säger mer än 1000 ord.

 Bete dig.


   
SvaraCitera