Aviseringar
Rensa alla

skäms ni att.....


Vem bryr sig? Okej, min pojk är kanske inte nån typisk heting eller världens vackraste, osv. Det tyckte verkligen inte jag heller från början. Men sen har jag lärt mig att han är fiin! [blush][love]

Och för övrigt... varför bry sig vad kompisarna tycker? Han är ju MIN, inte deras?


   
SvaraCitera

är jag te samman med en brud så tycker ja nog att don är fin


   
SvaraCitera

Folk kommer väl alltid tycka olika i såna frågor så det finns säkert alltid någon som tycker hon skulle vara mindre snygg men vem bryr sig? Så länge jag trivs med den jag är tillsammans med skiter jag fullständigt i andra tycker. Speciellt i en sån fråga.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

skulle ej vara tillsammans med ngn jag tycker är ful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

skulle ej vara tillsammans med ngn jag tycker är ful

+ skulle iaf ej vara tillsammans med ngn jag skäms över.


   
SvaraCitera

Folk brukade fråga mig hur jag fick mitt ex. Då hon var grymt mycket snyggare på skalan än jag är [party][party][party]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

skulle ej vara tillsammans med ngn jag tycker är ful


   
SvaraCitera

Jag har aldrig varit tillsammans med en person som mina vänner tyckt är snygg, men jag bryr mig inte om vad de tycker. Det är ju jag som ska vara tillsammans med personen. Så länge jag tycker om min pojkvän och är attraherad av honom så tänker jag inte på vad andra tycker.


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kompis till mig lärde känna en kille som hon i början inte hade några känslor för (mer än som vän) men ju mer hon lärde känna honom desto starkare känslor fick hon för honom, det slutade med att hon föll för hans personlighet. Vi var ett stort gäng som umgicks och många brukade skämta om honom för att han var knubbig, som exempel så ville hon en dag ha tips på vad hon kunde köpa till honom i födelsedagsprestent och en av personerna vi umgicks med sa att hon skulle köpa en BH till honom då hon tyckte att han var så knubbig att han hade manboobs min kompis skämtade dock bort det varje gång men till saken, man kan inte alltid välja vem man blir kär i ..


   
SvaraCitera

Är jag med personen är personen i mina ögon vacker och det är jag som ska vara tillsammans med denne/a, inte mina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Är väl whatever vad de tycker, huvudsaken är ju trots allt vad jag själv tycker. Och utseendet är inte viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pfft, vad min pappa än ser kommenterar han på!
Och mamma tvingar i människorna mat~[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den jag tycker om blir automatiskt fin i mina ögon, men kan tänka mig att folk kan finna min nuvarande partner ful. Men nej, jag är inte rädd för vad mina kompisar ska tycka om hans utseende. Tycker de att han är ful får de väl tycka det. Alla kan ju inte tycka lika och jag skulle aldrig skämmas över honom bara för att någon tycker att han är ful. Jag skulle be dem hålla käften om de inte har något bättre att säga.


   
SvaraCitera