Aviseringar
Rensa alla

Skäms ni?


Ämnesstartare

nje, not really


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

nja inte direkt, men UM är lite av en hemlighet

känner exakt detta [blush]

det är ju min pajassida som kommer fram här (ehe ehe) och den är svår att förstå sig på irl!!!!

Plus dom jag oroar mig för ska "hitta mig" här är så jävla dumma i huvet att de ej förstår ironi. Borde kanske sluta oroa mig, eftersom de är dumma i huvet ändå. ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Jag känner ändå inga människor som bryr sig särskilt mycket om vad jag gör om dagarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, skämdes till för några år sedan över att i princip alla personer jag lärt känna sedan lågstadiet har varit internetpersoner men nu orkar varken jag eller min omgivning bry sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, varför skulle man skämmas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne.


   
SvaraCitera

ja, ni e så jävla pinsamma


   
SvaraCitera
seasaw

Oh ja. Skäms var' dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, hela jag är skämmig.
skryter mest över um och många har sett mig här så careface på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Pratar inte med undermänniskor som inte har UM. Jävla nollor hela högen.

+1000.

Insåg just att jag ej minns när jag talade med en icke-umare senast, om man räknar bort familj och egyptologens syster. Minns inte när, men det är över en vecka sen iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, skriver inte sånt här som jag inte tycker, tänker eller kan stå för. Däremot skulle jag inte vilja att tex randoms i min klass, när jag hade en sådan, hittade mig här, eftersom de då får reda på en jävla massa om mig. Nu hade det iofs med att göra att jag inte ville att de skulle veta något om mig.

Annars äre lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Jävla nollor hela högen

*högern [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte ngn olämplig känner till mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle antagligen skämmas ífall någon såg mig här eftersom mitt namn ganska tydligt sägr att jag gillr tjejr(e inte direkt säker på ifall ja e bi eller leb dock :S) men ändå skulle d väl kännas bra att få det ute 😛


   
SvaraCitera

Redbulls:

nja inte direkt, men UM är lite av en hemlighet


   
SvaraCitera