Aviseringar
Rensa alla

Skänka bort kläder...?


Blivande_japan:
det har ju gjorts typ tusen triljarder jävla artiklar om att det inte är organiserat på det sättet.

Aa och tusen kvadriljoner jävla artiklar om att det är organiserat.


   
SvaraCitera
Cobrak

Organiserat eller ej, tiggare är fattiga och att skänka dem lite kärlek i form av kläder skadar inte.


   
SvaraCitera
Cobrak

S3ON:

Inte enbart jag. 

Eftersom du drog slutsatsen att romer kastar det de får förmodar jag att du och resterande som du fått information ifrån stött på varenda en.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men är du faktaresistent eller bor du under en sten?
det har ju gjorts typ tusen triljarder jävla artiklar om att det inte är organiserat på det sättet.

Håller med S, har faktiskt själv sett med egna ögon där jag bor hur tiggarna från vart sitt håll samlas och möter upp en man "chefen" och ger hnm cash osv. Ja, och nu låter det som jag är spion men icke. Det är bara för tydligt enligt mig. 


   
SvaraCitera

Getrekt:

Aa och tusen kvadriljoner jävla artiklar om att det är organiserat.

varken avpixlat eller exponerat är några höjdarkällor

SKORPIONEN:

Håller med S, har faktiskt själv sett med egna ögon där jag bor hur tiggarna från vart sitt håll samlas och möter upp en man "chefen" och ger hnm cash osv. Ja, och nu låter det som jag är spion men icke. Det är bara för tydligt enligt mig. 

och hur vet du att denne är "chefen" och inte bara äldre släkting?Rullar ögonen och även om det nu hade varit deras "chef" så är din empiri fortfarande inget tungt argument


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

varken avpixlat eller exponerat är några höjdarkällor
och hur vet du att denne är "chefen" och inte bara äldre släkting?Rullar ögonen och även om det nu hade varit deras "chef" så är din empiri fortfarande inget tungt argument

Haha nä jag vet inget tungt argument MEN något jag själv upplevt och sett flera gånger så man blir ju lite misstänksam. Iaf har inget emot tiggare vare sig det är organiserat eller ej så det ska jag vara tydlig med Tumme upp


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

varken avpixlat eller exponerat är några höjdarkällor

Dock inte där jag läst. Vrf skulle jag läsa där? Jag har ju argumenterat mot de.


   
SvaraCitera

Getrekt:

Dock inte där jag läst. Vrf skulle jag läsa där? Jag har ju argumenterat mot de.

så noga läser jag inte dina inlägg


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

så noga läser jag inte dina inlägg

Om du inte läser mina inlägg så kanske du inte ska påstå att jag läser o tkr om avpixlat/exponerat? 


   
SvaraCitera

Getrekt:

Om du inte läser mina inlägg så kanske du inte ska påstå att jag läser o tkr om avpixlat/exponerat? 

om du refererar till typiska artiklar därifrån är det ett rimligt antagande


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

om du refererar till typiska artiklar därifrån är det ett rimligt antagande

Fast nu är det inte bara dom som har skrivit om det.


   
SvaraCitera

Cobrak:

Eftersom du drog slutsatsen att romer kastar det de får förmodar jag att du och resterande som du fått information ifrån stött på varenda en.

Nej, jag skrev förut att alla romer inte ingår i organiserat tiggeri. 

Blivande_japan:

varken avpixlat eller exponerat är några höjdarkällor

Hurvida källor är pålitliga eller ej avgörs till viss del av en själv baserat på egna värderingar etc. jag undviker därför att referera till källor som hänvisning till fakta. 


   
SvaraCitera

S3ON: Hurvida källor är pålitliga eller ej avgörs till viss del av en själv baserat på egna värderingar etc. jag undviker därför att referera till källor som hänvisning till fakta.

HAHA


   
SvaraCitera

🙂     


   
SvaraCitera