Aviseringar
Rensa alla

skänka era kroppar till nekrofiler?


Ämnesstartare

Kan ni tänka er att skriva på papper och avtal så era kroppar skänks till nekrofiler efter ni har dött och dom har plockat ut alla organ som kan återanvändas ur er kropp?


   
Citera

Nej för tycker de är vidrigt med nekrofiler 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fat-amy.gif?w=500&h=271


   
SvaraCitera

Jag kan tänka mig att donera bort mina organ efter min död men inte fan skulle jag överlåta min kropp till några/någon vidriga nekrofiler.


   
SvaraCitera

Exotic H:
ja

Varför skulle jag bry mig när jag ändå är död?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exotic H: ja

men inte fan är den gratis. bara för att nekrofiler är en stigmatiserad grupp har de inte rätt till några allmosor från mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk: Varför skulle jag bry mig när jag ändå är död?

Och sen lägger de upp en video på nätet där de knullar ditt lik, och sen råkar någon anhörig se det... Skulle de må bra av det?


   
SvaraCitera

Razor:

Och sen lägger de upp en video på nätet där de knullar ditt lik, och sen råkar någon anhörig se det... Skulle de må bra av det?

Antagligen inte, men det är en helt annan sak enligt mig. Rent principiellt skulle jag vara för det risken för att någon anhörig får kännedom om det är försumbar, inte annars. Hur det faktiskt skulle gå till i praktiken är dock lite svårt att diskutera då det inte finns en reell sannolikhet för att det faktiskt skulle ske hursomhelst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Varför skulle jag bry mig när jag ändå är död?

Respekt för kroppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Varför skulle jag bry mig när jag ändå är död?

Man dör aldrig.


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Man dör aldrig.

Utveckla gärna


   
SvaraCitera

löjligt! För er som stödjer detta, antar att ni inte skulle tycka det var ok om ett barn skrev på ett sådant papper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Robert_:
löjligt! För er som stödjer detta, antar att ni inte skulle tycka det var ok om ett barn skrev på ett sådant papper.

varför inte? jag äger inte mina (teoretiska) barns kroppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
men inte fan är den gratis. bara för att nekrofiler är en stigmatiserad grupp har de inte rätt till några allmosor från mig.

allmosor?

_Robert_:
löjligt! För er som stödjer detta, antar att ni inte skulle tycka det var ok om ett barn skrev på ett sådant papper.

Barn är inte myndiga och får därför inte ta beslut utan målnamns godkännande? Är det så konstigt?


   
SvaraCitera