Aviseringar
Rensa alla

skära sig..


Ämnesstartare

skär du dig eller har du skärt dig?, varför isf?[sad]


   
Citera

nej nej och för att det är dumt


   
SvaraCitera

ja, jag brukar ta pappas rakapparat och dra med längs handleden när jag hatar livet[cry]


   
SvaraCitera

ja, för ja e fet och dum å alla hatr mig


   
SvaraCitera

Skar mig med en oststrimlare idag.

Gjorde väldigt ont och var blod överallt ungefär.

Ej med flit dock! Är ej tönt.


   
SvaraCitera

Näää
Vill inte ha ärr [blush]


   
SvaraCitera

har skurit mig mycket i perioder, men slutat nu. oftast av ångest, självhat och svårness, vid ett tillfälle för att kontrollera om jag kunde bli rädd eller ens känna någonting. har tyvärr börjat tänka på att göra det igen.

(kommer inte)


   
SvaraCitera

dysentery green:

har tyvärr börjat tänka på att göra det igen.

(kommer inte)

nejnej! (bra)


   
SvaraCitera

Nej, nej har aldrig haft lust.

(men jag måste erkänna att igår när jag hade tandvärk precis sådär lagom molvärkande hårt kom världen lite nämrmre, för oftast känns det som den pågår i slutet av en lång tunnel, typ som att titta genom en bakvänd kikare, så visst förstår jag att tillfogad smärta kan fylla en funktion)


   
SvaraCitera

haha alltså fattar inte grejen!!!!![crazy] sitt och bränn dig själv med ett elracket för kryp liksom istället


   
SvaraCitera

nej, e ej självdestruktiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zemii:

skär du dig eller har du skärt dig?, varför isf?

ja det gör jag, för jag har typ ''svårt'' hemma elr mer jobbigt, och jag HATAR mig själv och mitt liv, har det jobbigt i skolan, jag har gjort många idiotiska saker i mitt liv,jag blir retad av äldre i skolan fast jag skiter i det alla håller på med mig, jag har vart mobbare, alla är på mig vad jag än gör bara för jag är f*cking populär.... och mycket mer, orkar inte skriva allt, min morsa vet till och mer att jag har gjort det men hon skiter endå i det ?


   
SvaraCitera

vetinte1999:

vetinte1999

är du 12 år? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köffein:

är du 12 år?

ja


   
SvaraCitera

Nej, kan inte se någon poäng med det


   
SvaraCitera