Aviseringar
Rensa alla

Skära upp i kanten av ögat


Ämnesstartare

Skulle väldigt gärna vara en tjej med stora ögon *ler* så jag tänkte att kanske kan man skära upp en bit precis i kanten.

Någon som har provat det och i så fall hur långt är ok? Vill ju ej att något annat än själva ögat ska synas. Undrar även hur ni gjorde för att det inte sprättas upp mer av misstag. Ska man sy eller? *S*

Image

Så typ tänkte jag mig. Långa och vackra.


   
Citera
Ämnesstartare

[censur]


   
SvaraCitera

ennie:

Skulle väldigt gärna vara en tjej med stora ögon *ler* så jag tänkte att kanske kan man skära upp en bit precis i kanten.

menar du att du skulle göra det på dig själv? ingen bra idé. det blir antagligen svullet, infekterad och ärr så småning om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

menar du att du skulle göra det på dig själv? ingen bra idé. det blir antagligen svullet, infekterad och ärr så småning om.

Du menar för att det är svårt att se något när det är svullet eller? Kan ju börja med ett öga och ta nästa när det har läkt.


   
SvaraCitera

ennie:

Du menar för att det är svårt att se något när det är svullet eller? Kan ju börja med ett öga och ta nästa när det har läkt.

nej, att det inte kommer se bra ut. hur ska du kunna skära upp? det kommer göra jätteont, blöda, antagligen bli infekterat eller läka ihop så dina ögon ser deformerade ut. det du har är bara en tanke, det går att göra på en bild men inte i verkligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att folk tar tråden seriöst. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Blir nog bra. Du kan ju alltid ta en penna och göra ett streck där du ska skära så du inte skär för långt! Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

nej, att det inte kommer se bra ut. hur ska du kunna skära upp? det kommer göra jätteont, blöda, antagligen bli infekterat eller läka ihop så dina ögon ser deformerade ut. det du har är bara en tanke, det går att göra på en bild men inte i verkligheten.

Ja med en kniv tänkte jag. Känner du någon som har provat detta eller hur vet du att det inte fungerar? *nyfiken*

Capture:

Blir nog bra. Du kan ju alltid ta en penna och göra ett streck där du ska skära så du inte skär för långt! Lycka till! [smile]

Väldigt smart idé faktiskt. Alltid bra att planera.


   
SvaraCitera

ennie:

Ja med en kniv tänkte jag. Känner du någon som har provat detta eller hur vet du att det inte fungerar? *nyfiken*

nej, det har jag inte men hallå, tänk själv! ofta det skulle läka som du vill ha det? testa inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

nej, det har jag inte men hallå, tänk själv! ofta det skulle läka som du vill ha det? testa inte!

Jaha varför skulle det inte? Du verkar ju verkligen ha absolut ingen koll så jag tror inte att jag litar på dig angående ett så här viktigt beslut. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kommer äga med blod i ögat sen! 😀


   
SvaraCitera