Aviseringar
Rensa alla

Skärpning


Ämnesstartare

Folk är så jävla inskränkta man måste vara som alla andra om man tycker tvärtemot samhället och har andra värderingar då är man plötsligt rebel och då är man ett problem om man tex hatar fetton då hjälper det inte att folk ska tillrättavisa och ge moraliska uppläsningar det ger motsat effekt låt folk ha sina värderingar diskutera gärna men kom inte och säg att ngt är rätt eller fel bara för att ni tycker ngt är rätt eller fel så är det inte så fråga alla människor på jorden vad som är rätt o fel så får ni olika svar varför kan ni inte bara chilla och låta folk göra det dom gör? 


   
Citera
Ämnesstartare

They put the kränkt in inskränkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lite svårt att svepande säga "samhället vill" det och det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta är ju saker rätt eller fel. Och om man hatar tjockisar för att dem är tjocka så får man fan tåla att få sin ståndpunkt ifrågasatt också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Ofta är ju saker rätt eller fel. Och om man hatar tjockisar för att dem är tjocka så får man fan tåla att få sin ståndpunkt ifrågasatt också

Det var bara ett exempel det jag menade var att ifrågasätter man någons hat så häller man bara bensin på elden 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den som hatar mår ju dåligt ge den glädje istället för mer problem det enda som är starkare än hat är ren kärlek jag vill att folks förhållanden ska förstöras tex att ngt händer pojkvännen men om jag hade en tjej och ett bra liv och hade haft en bra uppväxt så hade jag aldrig känt såhär 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar för att orka leva jag gör om all smärta och elände till ilska och hat om jag inte gör det orkar jag inte leva 


   
SvaraCitera

tumblr_nuwd6hwX5u1s3lvgpo1_500.gif


   
SvaraCitera