Aviseringar
Rensa alla

Skärsår


Ämnesstartare

Nu är det sommar, jippie. Sommar betyder strand och avklätt och mina armar är delvis täckta av skärsår ifrån EN ångestattack i vintras, jag var full och det var inte meningen att jag skulle vakna upp med halva armen bortskuren.

Jag har döljt detta på jobbet, genom att alltid ha långärmat. Nu ska jag förmodligen åka hem till skåne snart och träffa vänner + familj. Jag bara orkar inte gå runt med en kofta på stranden i högsommar. Jag vill till stranden, jag vill springa runt i vanliga sommarkläder. Men hur fan förklarar man för ens vänner och familj? Då de kommer se märkena och börja undra. Kommer skämmas som fan. Vet inte riktigt hur jag ska göra och gå tillväga [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Läkerol:

Men hur fan förklarar man för ens vänner och familj?

Om det var en engångshändelse borde de förstå om du bara förklarar som det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karrlsson:

Om det var en engångshändelse borde de förstå om du bara förklarar som det är.

Jo. Men ändå så jävla skämmigt, min mamma kommer bli förkrossad säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Jo. Men ändå så jävla skämmigt, min mamma kommer bli förkrossad säkert.

Nu menar jag inte att döma dig eller så, men jag tänker att om du håller det inom dig och börjar må dåligt igen kanske risken är större att det upprepas?
Även om det är skämmigt och jobbigt nu, tror jag att det är bättre att reda ut det så snart som möjligt. Gör det tydligt att det inte är något du håller på med nu, bara. Tycker de borde bli glada att du gått förbi det, liksom.


   
SvaraCitera

Jag har köpt hudfärgad tejp på apoteket på somrarna, det har gått bra iaf ^^


   
SvaraCitera
Hando

Läkerol:

Gissa vad jag har i käften nu?[cool]

Ont: Känner igen mig lite, men har dock inte lekt med rakblad [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

ägd.

Åh du är så cool. Får jag bli som dig när jag blir stor?

karrlsson:

u menar jag inte att döma dig eller så, men jag tänker att om du håller det inom dig och börjar må dåligt igen kanske risken är större att det upprepas?

Det kommer ju inte upprepas så. Får väll berätta, fan vad pinsamt.

Tözen:

sa

Var ingenting jag tänkte på då. Jag vill inte ens skära mig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Chicago:

Jag har köpt hudfärgad tejp på apoteket på somrarna, det har gått bra iaf ^^

Men det ser ju inte lite oskyldigt ut med hela armarna fulla med tejp? Syns ju lite.

Hando:

Gissa vad jag har i käften nu?[cool]

Jag med hähäähh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Det kommer ju inte upprepas så.

Hoppas det [y]

Läkerol:

Får väll berätta, fan vad pinsamt.

Lycka till! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Var ingenting jag tänkte på då. Jag vill inte ens skära mig.

vet,men man får tänka lite innan.


   
SvaraCitera

Allt beror på hur tjocka ärr och hur mycket av armen som är cuttat. Man kan bada i svettband och så ju iaf.


   
SvaraCitera
Hando

Läkerol:

Jag med hähäähh.

Mmm salmiak [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chicago:

Allt beror på hur tjocka ärr och hur mycket av armen som är cuttat. Man kan bada i svettband och så ju iaf.

Kommer se fel ut, och det handlar om hela underarmen så.

Hando:

Mmm salmiak [cool]

Raspberry licorice tuggummin it is


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Det hände en gång under fyllan, ångrar mig som fan.. åh är det där chilikorv? släng hit!"

typ..

postis_per:

låren ftw[cool]

ditt favoställe? skönt att du inte använder speedos på badet iaf.. hoppas jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får ju ta konsekvenserna av ditt handlande, även om du skar dig när du var full. Antingen struntar du i att bada, eller så struntar du i att du har skär sår och förklarar för dem som frågar eller säger att det är din ensak [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

"Det hände en gång under fyllan, ångrar mig som fan.. åh är det där chilikorv? släng hit!"

typ..

Men va?

Nintendo:

Du får ju ta konsekvenserna av ditt handlande, även om du skar dig när du var full. Antingen struntar du i att bada, eller så struntar du i att du har skär sår och förklarar för dem som frågar eller säger att det är din ensak [smile]

"Du får ju ta konsekvenserna av ditt handlande", det är inte så att vi snackar om att jag har varit otrogen eller liknande, vi snackar om en konsekvens till mina psykiska problem och du halvt skuldbelägger mig, väldigt fult.

Orkar inte gå runt och "vänta" på att någon frågar eller kollar konstigt så jag ska berätta det med detsamma ja.


   
SvaraCitera