Aviseringar
Rensa alla

Skärsår


Ämnesstartare

ohYEA_:

"Det hände en gång under fyllan, ångrar mig som fan.. åh är det där chilikorv? släng hit!"

typ..

Jaha, du menar att jag skall säga så [crazy] jo det kommer bli något sådant. Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Men va?

Ja?! Med andra ord, gör ingen stor grej av det :S Sitt inte och böla o skit, om det inte är det du vill. Säg bara som det är, och det med korven skulle bara illustrera att du skulle snacka om det som om det vore "ingenting". Om du förstår vad jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Jaha, du menar att jag skall säga så [crazy] jo det kommer bli något sådant. Haha

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Ja?! Med andra ord, gör ingen stor grej av det :S Sitt inte och böla o skit, om det inte är det du vill. Säg bara som det är, och det med korven skulle bara illustrera att du skulle snacka om det som om det vore "ingenting". Om du förstår vad jag menar.

Läkerol:

Jaha, du menar att jag skall säga så [crazy] jo det kommer bli något sådant. Haha

Jag är lite aspie just nu.

Skulle aldrig sitta och böla över det nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

vi snackar om en konsekvens till mina psykiska problem och du halvt skuldbelägger mig, väldigt fult.

Fast det är ju inte någon annan som suttit och skurit dig i armen. Nu har du skurit dig och nu får du ta konsekvenserna, vad orsaken var är ju inte så relevant. Du kommer ändå att få leva med ärr resten av livet(antaligen), så det är lika bra att du lär dig att hantera blickar och frågor. Skit i vad andra tycker om dina ärr och gör vad du känner för. Vill du bada så kör på det.

Jag menade inte att skuldbelägga dig, det var synd att du tolkade det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du kommer ändå att få leva med ärr resten av livet(

Hjälp.

Gotta tell everyone [cry]

Jag vet [love]

Det löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkerol:

Det löser sig.

Men jag tror inte folk tänker så mycket på det :c
Eller är ärren fortfarande rosa/röda? Annars så brukar ju inte folk se [party]


   
SvaraCitera

Läkerol:

Kommer se fel ut, och det handlar om hela underarmen så.

Finns för underarmarna med, vet dock inte varför, är det för innebandyspelare? Vill minnas det iaf, jag har sådana.

Annars får du väl helt enkelt ta och välja, antingen prioriterar du ditt rykte/vad andra tycker om dig som din familj etc, eller så badar du och förklarar hur det ligger till?

Ett enkelt val finns inte alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Eller är ärren fortfarande rosa/röda? Annars så brukar ju inte folk se [party]

Nä det är de inte.

ClosingTime:

Annars får du väl helt enkelt ta och välja, antingen prioriterar du ditt rykte/vad andra tycker om dig som din familj etc, eller så badar du och förklarar hur det ligger till?

Men lol, det handlar inte ett skit om vad andra TYCKER om mig. Det ÄR en svår grej att prata om och jag vill inte att folk blir oroliga/ledsna.


   
SvaraCitera

Läkerol:

Men lol, det handlar inte ett skit om vad andra TYCKER om mig. Det ÄR en svår grej att prata om och jag vill inte att folk blir oroliga/ledsna.

Säger du att det har hänt en gång så vore det fail av dem att bli ledsna eller oroliga. Övertyga dem. Har det bara hänt en gång bör det inte bli supersvårt att prata om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera