Aviseringar
Rensa alla

skaffa barn utan att pojkvännen vet om det


Ämnesstartare

jag har funderat på det fram och tillbaka många gånger och kan inte komma fram till något bra egentligen.

hoppar över p-pillerna när jag vet att jag har "ägglosning" och har ännu inte lyckats bli gravid men har tänkt att nu sluta helt och hållet med mina p-piller utan att min pojkvän vet om det. men jag vill ju verkligen ha barn 🙁 kan inte stå emot det egentligen....

känner verkligen ångest över det här eftersom jag sviker min pojkvän. vad ska jag göra? 🙁


   
Citera

gör slut med han och skaffa en annan kille som vill ha barn. men, hur gammal är du?


   
SvaraCitera

angel_dead:

känner verkligen ångest över det här eftersom jag sviker min pojkvän. vad ska jag göra? 🙁

För det första. Har du de ekonomiska förutsättningarna för att kunna ha ett barn? Har du bostad? En säker framtid?

För det andra, man skaffar inte ett barn på det sättet. Vill du om 10år sitta och berätta för ditt barn varför den inte har någon pappa?

Fel sätt. Prata med din kille. Säger han nej, säger han nej. Vill du verkligen vara den som drar ner honom?

EDIT: Du förändrar/förstör 3 personers liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

För det första. Har du de ekonomiska förutsättningarna för att kunna ha ett barn? Har du bostad? En säker framtid?

bostad klar, pengar så det räcker och blir över. jag och min kille älskar varandra och han gillar barn också.

sen skulle han inte lämna mig även fast jag blev gravid.


   
SvaraCitera

Underlig:

bådas

Tre inte två.

Som hon förstör!!!


   
SvaraCitera

Du har en intressant trådstarts-historik. [y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Tre inte två.

Det har du rätt i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tre inte två.

det barnet kommer ju verkligen vara sjukt jävla önskat vilket inte alla barn e! inget one night stand eller sprucken kondom.


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

men om det inte är några problem för killen kan du väl säga till han att du vill ha barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men om det inte är några problem för killen kan du väl säga till han att du vill ha barn

alltid kul med överaskningar?


   
SvaraCitera

Låter idiotiskt


   
SvaraCitera

angel_dead:

alltid kul med överaskningar?

kanske inte i det här fallet, om du käkar piller tror han ju att det är safe. meddela honom innan du slutar med dom


   
SvaraCitera

angel_dead:

alltid kul med överaskningar?

Om ni är tillräckligt gamla och båda vill ha barn do it utan att överraska sådär [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Om ni är tillräckligt gamla och båda vill ha barn do it utan att överraska sådär

roligare så säkert 🙁 känner mig lite egoistisk


   
SvaraCitera