Aviseringar
Rensa alla

skaffa barn utan att pojkvännen vet om det


Ämnesstartare

angel_dead:

det barnet kommer ju verkligen vara sjukt jävla önskat vilket inte alla barn e! inget one night stand eller sprucken kondom.

bara för att barnet är önskat av dig, innebär det inte att det kommer ha det bäst i hela världen.

du är världens största skithög om du gör så mot din stackars kille.

kan tänka mig ifall han kommer hem med en hundvalp utan att ha frågat dig först, så skulle du flyga i taket och tyckt att förhållanden gick ut på att prata med varandra. du är riktigt orättvis ifall du gör så mot honom.


   
SvaraCitera

Underlig:

Det jag skriver kommer från baksidan av mjölkpaketet.

Lyssna på den visa kvinnan i denna tråd.

Var inte ett svin mot din pojkvän.


   
SvaraCitera

angel_dead:

bostad klar, pengar så det räcker och blir över. jag och min kille älskar varandra och han gillar barn också.

sen skulle han inte lämna mig även fast jag blev gravid.

OM han vet att du går på p-piller, då vill han väl fan inte ha barn?

Han är säker inte redo ännu.

Och vadå tror du att de pengarna du har nu kommer räcka till en unge som kräver grymt mycket pengar?

Tror du att du har ork/tid att ta hand om ett barn?

Jag vill komma fram till en sak: IDIOTISKT att skaffa barn utan att killen din vet och får ta del i bestämmelsen.


   
SvaraCitera

angel_dead:

roligare så säkert 🙁 känner mig lite egoistisk

Roligare? [zzz]
Om min tjej skulle göra så så skulle jag inte se det som roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

du är världens största skithög om du gör så mot din stackars kille.

ja, känns väldigt taskigt mot honom egentligen. men måste ju tänka på sig själv i första hand har jag hört. och jag vill ha barn!


   
SvaraCitera

angel_dead:

men måste ju tänka på sig själv i första hand har jag hört

Idiot som sagt det? 🙂

Du ska tänka lika mycket på andra som dig själv. Och i detta fallet speciellt ska du tänka på både dig o din kille

hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

ja, känns väldigt taskigt mot honom egentligen. men måste ju tänka på sig själv i första hand har jag hört. och jag vill ha barn!

att tänka på sig själv är helt ok.
men inte när man förstör för någon annan! Vem fan fattar inte det!?

det enda jag hoppas på o du gör det, är att killen lämnar dig, och du blir av med ungen som får ett bra hem och uppväxt.
gör man så som du fuderar på att göra, så förtjänar man inte att ha några närstående. (de närstående hamnar ju bara i jobbiga situationer, tack vare dig)


   
SvaraCitera

angel_dead:

ja, känns väldigt taskigt mot honom egentligen. men måste ju tänka på sig själv i första hand har jag hört. och jag vill ha barn!

Först och främst. Fråga din kille om han vill ha barn, om han säger nej så sluta tänk på det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

hur gammal är du?

17 och han e äldre ju. och jag känner hur sjukt mkt jag vill ha barn nu verkligen! e 18 när barnet skulle komma i så fall


   
SvaraCitera

angel_dead:

17 och han e äldre ju. och jag känner hur sjukt mkt jag vill ha barn nu verkligen! e 18 när barnet skulle komma i så fall

[zzz]
Tro mig, du är INTE redo för barn, du kommer förändras sjukt mycket under de närmaste åren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Tro mig, du är INTE redo för barn

hur fan vet du det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

hur fan vet du det då?

för att citera de flesta jag känner som har barn: "du är aldrig redo".


   
SvaraCitera

angel_dead:

hur fan vet du det då?

- Är äldre än dig o vet att tankesättet man hade som 17 är annorlunda när man är 20 etc
- Har tjejkompisar som ville samma sak i din ålder men som nu inser att det vore dumt att ha skaffat barn så tidigt
- Läser en del om ungdomar och så på min utbildning så jag vet en hel del [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

- Är äldre än dig o vet att tankesättet man hade som 17 är annorlunda när man är 20 etc

så du tror att min hjärna ser ut som din? och att jag tänker på samma sätt som i din ålder? du har aldrig tänkt på att alla e individer??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

du har aldrig tänkt på att alla e individer??

har du? i så fall borde du prata med din kille innan du gör det beslutet


   
SvaraCitera