Forumet - Skaffa en flickvän...

Skaffa en flickvän...

105 0 13
hej alla. Jag e 15 år och har aldrig haft en tjej. Jag har pratat med några stycken men det har aldrig blivit något mer än kompisar. Jag har ganska många tjej-kompisar mm men inga som är mer än kompisar.
Just nu har jag börjat snacka med en tjej som jag gillar väldigt mycket, men bara på msn, är det någon som har några tips på hur jag ska säga för att hon ska förstå att jag gillar henne, och hur blir man mer än kompis liksom. Jag behöver alltså tips på hur man liksom raggar på tjejer[smile] hur man ska säga för att man vill träffas mm[smile]
micro:

Jag e 15 år och har aldrig haft en tjej

no big deal

micro:

är det någon som har några tips på hur jag ska säga för att hon ska förstå att jag gillar henne,

det bästa är att säga precis som det är. "jag gillar dig"[y]
hon kanske inte vet vad hon ska svara det. hon kanske säger "jag gillar dig också" bara för att vara snäll, menmen..hur ska man veta? bättre att säga någonting om man gillar personen. det bästa vore förstås om ni träffades så fort som möjligt (för du har väl aldrig träffat den här tjejen irl?) Jag kan själv tycka att det känns lite onödigt att sitta och snacka med nån på msn i flera månader, och sen när man träffas i verkligheten klickat det inte alls. inte för att jag har varit med om det, men man vet ju aldrig.

micro:

och hur blir man mer än kompis liksom

Det blir man om man blir, that simple[y]

Spana också in: