Aviseringar
Rensa alla

Skaffa en flickvän...


Ämnesstartare

hej alla. Jag e 15 år och har aldrig haft en tjej. Jag har pratat med några stycken men det har aldrig blivit något mer än kompisar. Jag har ganska många tjej-kompisar mm men inga som är mer än kompisar.
Just nu har jag börjat snacka med en tjej som jag gillar väldigt mycket, men bara på msn, är det någon som har några tips på hur jag ska säga för att hon ska förstå att jag gillar henne, och hur blir man mer än kompis liksom. Jag behöver alltså tips på hur man liksom raggar på tjejer[smile] hur man ska säga för att man vill träffas mm[smile]


   
Citera

micro:

Jag e 15 år och har aldrig haft en tjej

[crazy]

micro:

hur man ska säga för att man vill träffas

"vill du hitta på nåt nån dag?" om ni bor på samma ort är det lätt iaf, annars får du väl fråga typ om hon vill ses.


   
SvaraCitera

som ehd sa. Enkelt. Sen så 15år. Jag är 18år och har aldrig haft ett förhållande. Det sker när det sker.[smile]


   
SvaraCitera

micro:

Jag e 15 år och har aldrig haft en tjej

no big deal

micro:

är det någon som har några tips på hur jag ska säga för att hon ska förstå att jag gillar henne,

det bästa är att säga precis som det är. "jag gillar dig"[y]
hon kanske inte vet vad hon ska svara det. hon kanske säger "jag gillar dig också" bara för att vara snäll, menmen..hur ska man veta? bättre att säga någonting om man gillar personen. det bästa vore förstås om ni träffades så fort som möjligt (för du har väl aldrig träffat den här tjejen irl?) Jag kan själv tycka att det känns lite onödigt att sitta och snacka med nån på msn i flera månader, och sen när man träffas i verkligheten klickat det inte alls. inte för att jag har varit med om det, men man vet ju aldrig.

micro:

och hur blir man mer än kompis liksom

Det blir man om man blir, that simple[y]


   
SvaraCitera

köp 1


   
SvaraCitera

du är 15 det kommer ska du se.


   
SvaraCitera

det kommer när du minst anar det, vet flera som är 19 och hamnar i sina första förhållanden nu, känn ingen panik


   
SvaraCitera

micro:

hej alla. Jag e 15 år och har aldrig haft en tjej. Jag har pratat med några stycken men det har aldrig blivit något mer än kompisar. Jag har ganska många tjej-kompisar mm men inga som är mer än kompisar.

Fan jag kunde inte hålla mig. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har bara träffat henne i skolan några gånger, fast inte mer än sagt typ hej, men jag får göra som ni säger och säga att jag gillar henne som det e bara[smile]


   
SvaraCitera

Jag är 17 o aldrig haft någon så du är inte ensam. 🙂


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

HA INTE SÅ JÄVLA BRÅTTOM. [mad]

Det är mitt tips. [party]


   
SvaraCitera

micro:

Jag e 15 år och har aldrig haft en tjej.

Ingen stress, nejnej![bigsmile] blir lite samma effekt som "bra årgångsvin". så det är inte bara nackdelar med att ha kvar svendomen, sålänge som du är under 25, för då börjar folk undra om det är nåt fel på dig.


   
SvaraCitera

Jag säger bara att du aldrig kommer kunna hitta ett förhållande som varar när du desperat letar efter ett. Säger som andra; det kommer när det kommer. Själv hade jag mitt första förhållande när jag var 17, närmare 18 år.


   
SvaraCitera

Beror ju på hur hon är o sånt ;
[crazy] chatta mkt mä hon du gillar o fråga hur hon mår typ ofta, skicka "<3" efter några meningar o sånt så kmr hon säkert märka att du gillar henne ;pppp
ajavet att ja e dålig på att ge tips menmen..


   
SvaraCitera