Aviseringar
Rensa alla

Skaffa killkompisar? behöver hjälp


Ämnesstartare

Heeeej! jag är en tjej som är 15 år och vill hitta lite nya kompisar. Det är inte så att jag inte har några kompisar för det har jag men jag och min bestieee vill ha lite killkompisar och vara med också. att vara med någon på våran skola går bara inte men hur ska vi kunna få kontakt med andra killar? skulle vara jätte tacksam för lite tips för det är ju inte så att man kan gå fram till nångra killar på stan och ba, tjeeeeena kan jag få ditt nummer? eller vad skulle ni killar gjort om två tjejer skulle kommit fram och säga det?

alla som svarar får en puss [wink] hahaha


   
Citera

Jag vill ha en puss så jag svarar 😀

Om någon tjej hade kommit fram till mig och bett om mitt nummer hade jag blivit överlycklig och bara kramat personen [blush]

Annars kan jag vara en vän :D! [cool]


   
SvaraCitera

Bli intressant


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Bli intressant

Den var inte snäll :<


   
SvaraCitera

Jack.O:

Den var inte snäll :<

Meh ibland måste man gå rakt på sak [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jack.O:

Jag vill ha en puss så jag svarar 😀 Om någon tjej hade kommit fram till mig och bett om mitt nummer hade jag blivit överlycklig och bara kramat personen Annars kan jag vara en vän :D!

haha det låter bra det, men dock tror jag inte att alla killar hade blivit överlyckliga hehee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Bli intressant

va menar duuuu?? :O


   
SvaraCitera

Ladybird:

va menar duuuu?? :O

Läs teorier, läs nyheter, läs läs läs, kolla på serier, spela spel, lyssna på musik. Skaffa saker som typ en EGEN ÅSIKT om världens problem elr lösningar, vad tror du på? vad är din inställning?

Vad vet du om dig själv, är du självsäker? Vad vet du om andra människor som du och vad dom ofta kallas, kan du öppna dina vyer.

En intressant människa vet mycket om sig själv och hur världen runt om kring ser en.

Är du öppen? Tror du på spöken, tror du på allt som sägs i media? Kan du svara på hälften av grejerna du själv tycker och tänker så blir du automatiskt intressantare, en människa som vet vad dom vill och vad dom tycker och vill dela med sig sin syn på saker är så mycket intressantare än någon som inte bryr sig speciellt och som ofta tycker som sina kompisar för att inte stå ut. damn


   
SvaraCitera

Många i din ålder har nog rätt svårt att bara vara vän med det motsatta könet. Fast jag hade rätt många killkompisar i den åldern iof.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Läs teorier, läs nyheter, läs läs läs, kolla på serier, spela spel, lyssna på musik. Skaffa saker som typ en EGEN ÅSIKT om världens problem elr lösningar, vad tror du på? vad är din inställning?Vad vet du om dig själv, är du självsäker? Vad vet du om andra människor som du och vad dom ofta kallas, kan du öppna dina vyer.En intressant människa vet mycket om sig själv och hur världen runt om kring ser en.Är du öppen? Tror du på spöken, tror du på allt som sägs i media? Kan du svara på hälften av grejerna du själv tycker och tänker så blir du automatiskt intressantare, en människa som vet vad dom vill och vad dom tycker och vill dela med sig sin syn på saker är så mycket intressantare än någon som inte bryr sig speciellt och som ofta tycker som sina kompisar för att inte stå ut. damn

jag är faktiskt väldigt självständing och är inte rädd för att stå ut eller vara udda. och jag vet vad de flesta tycker om mig och just därför kan jag inte vara med killarna i min skola för de anser att jag är oskön. och de gör det eftersom jag vågar stå emot. för alla i våran klass ville köra paintball och jag var den enda som inte ville och nu har jag sett till att vi inte ska göra det. just därför "hatar" alla killar mig för att jag är så bra att jag lyckas övertala alla nästan hela klassen, lärarna och alla föreldrarna. så kom inte och säg att jag inte har en egen åsikt för det är precis det jag har.

och en annan anledning till att jag inte kan vara med killarna i min skola är för att de tror att de är störst bäst och vackrast. de tycker att de är så jäkla tuffa och att alla andra är töntar, vilket vi inte ens är. jag har redan två killkompisar men ibland är de rätt så irriterande så därför ville jag ha tips på att träffa nya vänner!

isola:

Många i din ålder har nog rätt svårt att bara vara vän med det motsatta könet. Fast jag hade rätt många killkompisar i den åldern iof.

grejen är att de flesta faktiskt har det i denna åldern!


   
SvaraCitera

Stava bättre.


   
SvaraCitera

Ladybird:

grejen är att de flesta faktiskt har det i denna åldern!

Mjo men med vilka baktankar? mvh cynisk


   
SvaraCitera

Ladybird:

de tycker att de är så jäkla tuffa och att alla andra är töntar

Går du i 4an?(du vet det finns killar utanför klassen du kanske är för mogen för just dom killarna?) Du vet att det finns något som heter "För starka åsikter" att vara öppen betyder att du inte är avstängd för att ta in andras åsikter och synpunkter


   
SvaraCitera

Varför ska man välja vänner efter kön?


   
SvaraCitera

och eh pröva nya saker


   
SvaraCitera