Aviseringar
Rensa alla

Skaffa killkompisar? behöver hjälp


ToxicWithaHintOfSteam:

Du vet att det finns något som heter "För starka åsikter"

eh va


   
SvaraCitera

isola:

eh va

Ja när man är helt bombsäker på något fastän majoriteten har en annan åsikt om det, are you stalking meh? D:


   
SvaraCitera

typ, lixom, bah


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Ja när man är helt bombsäker på något fastän majoriteten har en annan åsikt om det, are you stalking meh? D:

Det är ju bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Du vet att det finns något som heter "För starka åsikter" att vara öppen betyder att du inte är avstängd för att ta in andras åsikter och synpunkter

om du syftar på det om paintballen så ska du inte säga någonting. för grejen var inte att jag inte ville köra det utan det var att om vi skulle spela det skulle vi inte ha råd att åka på klassresa. och jag är väldigt öppen och tar gärna in andra åsikter, och om det var nån som inte var öppen var det dom.

klart jag vet att det finns killar utanför klassen, jag är inte dum i huvudet. det är bara det att våran skola är väldigt liten så alla killar känner varandra och hänger ihop. så de har ju självklart berättat för varandra hur töntig och tråkig jag är.

men helt seriöst förstår jag inte ditt problem, jag bad om att få tips, jag ville inte att någon skulle klaga på mig. du verkar vara en sån kille som tror att han vet allt. att du är så jäkla bra och att alla andra har fel. och sånna killar är till och med värre än de omogna i min klass. och i ditt fall är det bara pinsamt eftersom du är 20 år..


   
SvaraCitera

amsi:

Det är ju bra

Golvmoppo


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Ja när man är helt bombsäker på något fastän majoriteten har en annan åsikt om det, are you stalking meh? D:

Men då heter det ju inte att man har en för stark åsikt [crazy][crazy]
näääää


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Golvmoppo

Kukslem


   
SvaraCitera

Ladybird:

men helt seriöst förstår jag inte ditt problem, jag bad om att få tips, jag ville inte att någon skulle klaga på mig. du verkar vara en sån kille som tror att han vet allt. att du är så jäkla bra och att alla andra har fel. och sånna killar är till och med värre än de omogna i min klass. och i ditt fall är det bara pinsamt eftersom du är 20 år..

Nej... Vafan är ditt problem helt plötsligt?(jag menade inte paintbollen, bara generellt behöver inte bli psyco för det, såg hur argare och argare du blev i din skrift hah) du bad om hjälp, det jag skrev var min sanning och hur jag uppfattar varför och hur man har kompisar på båda sidorna av könen, jag skriver som om jag vet allt för att just detta kan jag.
Jag har inte skrivit att någon har fel.
Btw Människor är människor (individer) det är fel att se oss som kön. Tror du hatar killar egentligen bara för att dom är killar(du ser all som killarna i klassen) och det är ju inte en bra start för att skaffa killkompisar att bara generellt arg bara för att


   
SvaraCitera

amsi:

Kukslem

Illamående 😮


   
SvaraCitera

isola:

Men då heter det ju inte att man har en för stark åsikt [crazy][crazy]
näääää

jojo om man inte kan vridas ifrån den åsikt man har så är det en stark åsikt, watafak

Bombsäker


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

jojo om man inte kan vridas ifrån den åsikt man har så är det en stark åsikt, watafak

Ja, men du skrev FÖR stark.


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Illamående 😮

[smile]


   
SvaraCitera

isola:

FÖR stark

ameh
Image


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

ameh

sluta skriv fel då hoasdhaoihd[no-no]


   
SvaraCitera