Aviseringar
Rensa alla

Skaffa knogjärn.


Ämnesstartare

Fy fan:

Ja.

Kniv är ju ganska mycket farligare om du vet hur den ska användas och har en bra kniv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Kniv är ju ganska mycket farligare om du vet hur den ska användas och har en bra kniv?

Och det skulle inte en batong vara ifall du vet hur du ska använda den? Batong är längre, tyngre och slår med mer kraft.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Och det skulle inte en batong vara ifall du vet hur du ska använda den? Batong är längre, tyngre och slår med mer kraft.

Jo, men en batong penetrerar inte? Du behöver mindre kraft för att skada nån med en kniv. Ett slarvigt batongslag skadar inte nödvändigtvis, men en kniv skadar så länge du träffar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fan var det den gick nu igen? "Hammarkullen hej hej, Hammarkullen! Ge mig din plånbok, så blir jag din vän"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Jo, men en batong penetrerar inte? Du behöver mindre kraft för att skada nån med en kniv. Ett slarvigt batongslag skadar inte nödvändigtvis, men en kniv skadar så länge du träffar?

Grejen är den att det kvittar vart du träffar med en batong då det orsaker mer smärta och förstör ben, orsakar inre blödningar precis som en kniv och det är lättare att träffa. En kniv dödar på ungefär samma ställen som en batong då du har sådan kraft.

Ifall man tar en batong emot en kniv vinner batongen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa elpistol/batong istället, lite mer harmlös men effektivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska killar leka macho med batonger och knogjärn?? Så nördigt när det finns pepparspray. Om man är fattig kan man avända hårspray, och i kombination med tändare so voila har du en eldkastare! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kängor med stålhätta duger lika bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Grejen är den att det kvittar vart du träffar med en batong då det orsaker mer smärta och förstör ben, orsakar inre blödningar precis som en kniv och det är lättare att träffa. En kniv dödar på ungefär samma ställen som en batong då du har sådan kraft.

Jo det är klart, fast sen har du ju även skrämseleffekten hos en kniv som är jävligt mycket fetare. Är nog fler som springer om du har kniv än om du har batond. Kan du slåss med en kniv så är den också effektivare, och som ovan kan du nog skada mer med en kniv än med en batong även om du inte vet var du ska hugga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Kan du slåss med en kniv så är den också effektivare, och som ovan kan du nog skada mer med en kniv än med en batong även om du inte vet var du ska hugga.

Nej Isak.


   
SvaraCitera

Fy fan:

För att det är tufft?! Ej sett Nattbuss?!

Hahaha jo, men butterfly som försvarskniv känns bara så fail.

satanist:

Kängor med stålhätta duger lika bra.

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Hahaha jo, men butterfly som försvarskniv känns bara så fail.

Sant! Men du känner mig, skulle aldrig bråka med kniv!


   
SvaraCitera

Fy fan:

Men du känner mig, skulle aldrig bråka med kniv!

Det tror jag inte heller![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Det tror jag inte heller!

Vad bra! ESP är mer win att köra med. [cool]


   
SvaraCitera

Har aldrig förstått vad som är så speciellt med knogjärn. Om man exkluderar faktum att det är det löjligaste som finns så är batong/basebollträ nog 100x effektivare än knogjärn. Knivar ska man ge fan i så länge man inte är ute efter att döda någon.


   
SvaraCitera