Aviseringar
Rensa alla

skaffa örhänge


Ämnesstartare

Tja funderar på att skaffa örhänge tänkde ha de i vänster öra har hört att man kan få typ infektion i örat när man har örhänge tycker ni jag ska skaffa de ?


   
Citera

Danne_cars:
Tja funderar på att skaffa örhänge tänkde ha de i vänster öra har hört att man kan få typ infektion i örat när man har örhänge tycker ni jag ska skaffa de ?

Det beror helt på det är inte alls säkert att du får infektion vid örhänget. Om du rengör det som de säger åt dig så borde det inte vara något problem.Örhänge är snyggt, skaffa Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man får infektion då är de farligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan gå så långt att man isf får operera bort hela huvvet, men det är nog ganska unika fall.

Kör på. 


   
SvaraCitera

Danne_cars:
om man får infektion då är de farligt?

Haha nej. Det värsta är att det kan blöda/vara lite men det är inga stora mängder alls. Jag har själv aldrig haft problem med mina örhängen. Det kan göra ont att byta örhänge första gången men sen är det oftast inga problem och infektion gör inte ont. Om det blir illa får du bara ta ut örhänget för hålet växer igen fort.


   
SvaraCitera

Tycker det inte är så snyggt, men det är du som ska skaffa det så go for it.
Jag har ALDRIG fått infektion p.g.a mina hål i öronen. Så tvätta örat och så skall man icke få någon infektion. 


   
SvaraCitera

Skaffa ett sånt här...

14358272_3.jpg?v=8CF772988B420C0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bodymods-068_120264991_153688685.jpg
this is hot


   
SvaraCitera
Majski

Graavgardspsalm:
Kan gå så långt att man isf får operera bort hela huvvet, men det är nog ganska unika fall.

Kör på. 

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok tack som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen när man har hål i örat kan man skaffa vilka örhängen som helst?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Sen när man har hål i örat kan man skaffa vilka örhängen som helst?:)

Nä, vissa kan man bara skaffa om man har väldigt mycket pengar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Sen när man har hål i örat kan man skaffa vilka örhängen som helst?:)

Beror på din kropp. Först ska du ha det du får när du tar hålet i x antal veckor. Förr kunde jag använda 50 kr örhängen från tex hm men nu måste jag ha de dyra från riktiga smyckesaffärer tex. guldfynd för att jag får ont i örat.
Tog flera år innan jag fick det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim: Tog flera år innan jag fick det så

Nickelallergiker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Nickelallergiker?

I guess 


   
SvaraCitera