Aviseringar
Rensa alla

Skall Anarkandi bli vegetarian?


Ämnesstartare

Vad tycker ni? Kommer ni kunna stötta mig i svåra tider och avvänjningsperioder?
Har lärt mig uppskatta tofu, quorn, soja, och har kunnat klara mig i veckoperioder helt utan kött. Redan nu är jag deltidsvegetarian, men har man inga fasta regler blir det väldigt lätt att slarva.

Och veganism kommer ännu inte på fråga.


   
Citera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Klart! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Du kan åtminstonde testa i en månad - men jag kan lova dig att du säker kommer fortsätta att vara det. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det inte du som kallar dig ekologist? mycket misslyckad sådan om du inte ens lyckats sluta äta kött än. så, bara gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

varför inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

why nat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Självklart![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

är det inte du som kallar dig ekologist? mycket misslyckad sådan om du inte ens lyckats sluta äta kött än. så, bara gör.

frihetlig grön vänstermänniska. Planen var också att sluta när jag flyttat hemifrån.


   
SvaraCitera
Åtta

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Bryt stereotypen. Alla jävla ekoloider och vänstermänniskor är vegetarianer, veganer, eller på annat sätt kulinariskt handikappade. Var din egen person, våga äta kött! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Har lärt mig uppskatta tofu, quorn, soja, och har kunnat klara mig i veckoperioder helt utan kött.

Om du gör det så tycker jag absolut att du ska testa.
Tofu har jag inte smakat men däremot quorn och soja är inget jag gillar så jättemycket direkt.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Alla jävla ekoloider och vänstermänniskor är vegetarianer, veganer, eller på annat sätt kulinariskt handikappade.

Antagligen för att vi är övermänniskor och smartare än alla andra [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

frihetlig grön vänstermänniska. Planen var också att sluta när jag flyttat hemifrån.

varför inte innan dess? jag menar, du måste ju lära dig laga vegetariskt innan du flyttar oavsett, så den delen är ju knappast ett hinder.


   
SvaraCitera
Åtta

mjölk:

Antagligen för att vi är övermänniskor och smartare än alla andra [no-no]

Jag är också vänstermänniska, men jag vågar då vara min egen individ och äta det jag vill äta - utan att påtvinga mig själv några artificiella begränsningar. [no-no]


   
SvaraCitera