Aviseringar
Rensa alla

Skandal!!!!!


Ämnesstartare

aristoteles:

Att du låstes är dock frukten av att du redan har så många varningar.

Nej. Hade redan blivit låst för 10p och kom tillbaka, fick några till, fick dem borttagna så att jag fick nära 10p och sen kom du. [crazy]

aristoteles:

Men tydligen så är det ok att gå off topic och förstöra trådar, sådant får man ej varnas för^^(i klotter då)

Du kan ju inte på allvar mena att du inte förstått vad "klotter" innebär förens nu? [crazy][crazy]

Myksa:

Är Åtta sexigare? [bigsmile]

Tycker Åtta påminner lite om min pappa [sad]

Myksa:

Första passet är mest undersökning då de rycker, vrider och petar för att hitta felet. Sedan om behandlingen är massage så får du det. Men risken finns ju att du ska träna knät med exempelvis balansplatta.

Har ont på sidan av knät har jag kommit fram till efter lite kännande. Det kommer säkert att ramla av snart [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du mycket ont eller lite ont? Om du har mycket ont kanske du skulle skaffa en tid hos vårdcentral eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tycker Åtta påminner lite om min pappa [sad]

Tror Åtta är en liten pappa för alla här på forumet. [smile]

isola:

Har ont på sidan av knät har jag kommit fram till efter lite kännande. Det kommer säkert att ramla av snart [cry]

Nejdå, såjasåja. [cute]
Tycker du ska gå till naprapat och prata. Behöver antagligen inte kosta mer än 170 kronor och sen kanske du får göra lite enkla styrke- och strechövningar hemma. Jag har väldigt goda erfarenheter av naprapater. [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kan lägga till att många där är ju väldigt unga och snygga. Och när det är knät får du ju ta av byxorna direkt. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kan lägga till att många där är ju väldigt unga och snygga. Och när det är knät får du ju ta av byxorna direkt. [party]

*blir lockad*


   
SvaraCitera

Har också skadat mig när jag simmat [tard]
Simmade ryggsim, sparkade ut för hårt så sträckte typ något där vid knät [tard][blush]


   
SvaraCitera

se man på... jag skulle vara mod, jag är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

*blir lockad*

Det var väldigt snygga tjejer och killar som jobbade där kan jag tillägga. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker tråden drog åt något konstigt håll. trodde man fick hata mods här [sad]


   
SvaraCitera

Är irriterad på Ari för att han raderade några av mina inlägg i hans tråd. Dom var relaterade. Så vet inte varför han gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej. Hade redan blivit låst för 10p och kom tillbaka

I sådana fall ursäktar jag för det ska ju absolut inte hända. Då har helt enkelt den som låste dig sist missat att dokumentera detta.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

stereo total:

Är irriterad på Ari för att han raderade några av mina inlägg i hans tråd. Dom var relaterade. Så vet inte varför han gjorde det.

Om du kunde läsa så skulle du veta det.

Men jag förklarar gärna en gång till för dig.
Om du vill tala om min känslor så får du gärna göra det på pm, men det har inte i tråden att göra, helst inte när tråden ej är min.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Men jag förklarar gärna en gång till för dig.
Om du vill tala om min känslor så får du gärna göra det på pm, men det har inte i tråden att göra, helst inte när tråden ej är min.

Men du skapade ju en tråd som i princip handlade om dina känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men du skapade ju en tråd som i princip handlade om dina känslor.

Nej, den handlade om att jag skulle träffa någon. Den handlade inte om några tidigare relationer på något sätt och nej du behöver inte dra upp det.

Åter igen, vill du diskutera mina känslor så ta det på pm, ej svårt att förstå.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Nej, den handlade om att jag skulle träffa någon. Den handlade inte om några tidigare relationer på något sätt och nej du behöver inte dra upp det.

Jag kritiserade tråden. Varför jag trodde att du hade skapat den. Och jag tycker att man ska få kritisera trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Och jag tycker att man ska få kritisera trådar.

Skriv i din blogg om det då.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Skriv i din blogg om det då.

asså


   
SvaraCitera