Aviseringar
Rensa alla

Skåne till Danmark! (Hjälp...)


Ämnesstartare

Jag ska hålla ett argumenterande tal om något, och jag har valt att argumentera för att ge Skåne till Danmark. Problemet är att jag inte kommer på några vettiga argumentationer varken för eller emot. Jag är egentligen inte insatt i ämnet men valde det för att ingen annan lär ta samma... Plus att det är kul att reta skåningar. [crazy]

I alla fall, nån som sitter på bra argument om varför vi BÖR ge Skåne till Danmark? Gärna argument MOT det också..

Kom igen, make my homework..


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungjäfvel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charon:

Ungjäfvel.

Huuh..?[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItHappen:

Plus att det är kul att reta skåningar.

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItHappen:

Problemet är att jag inte kommer på några vettiga argumentationer varken för eller emot. Jag är egentligen inte insatt i ämnet men valde det för att ingen annan lär ta samma... Plus att det är kul att reta skåningar. [crazy]

Det finns väl inget djävla "ämne" det är en djävla töntig internetsida som skapats för att man tycker om att driva med skåningar.

Det är så djävla tröttsamt med sån där tröttsam djävla hö-höig nationalpatriotist-humor.

Folk som säger gräv bort skåne och ge bort skåne driver bara vidare på ett töntigt djävla skämt som bara idioter tyckte var roligt när det började och ännu större idioter fortfarande tycker är rolig.

Håll ett tal om något vetitgt istället så du blir tagen på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh sorry. E du skåning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItHappen:

Oh sorry. E du skåning?

Nej, jag är norrlänning, Hälsingland närmare bestämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyll:

MakeItHappen: Oh sorry. E du skåning?

Nej, jag är norrlänning, Hälsingland närmare bestämt.

Var inte meningen att fråga dig utan Charon..

Men jadu, det finns inget som säger att man behöver ha ett seriöst ämne för att klara av uppgiften..


   
SvaraCitera

Det kommer att höja både Danmarks och vår genomsnittsnivå i intelligens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

</3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItHappen:

Plus att det är kul att reta skåningar. [crazy]

Ni retar oss inte. Vi är hellre danskar än svenskar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cellulosa:

Ni retar oss inte. Vi är hellre danskar än svenskar

Okey, problem solved [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItHappen:

Plus att det är kul att reta skåningar. [crazy]

Vad menar du? Jag trodde det var allmänt känt att vi hellre tillhör Danmark än Sverige. Vi låter bara svenskarna gör arbetet för oss [bigcheers]

Klorofyll:

Det finns väl inget djävla "ämne" det är en djävla töntig internetsida som skapats för att man tycker om att driva med skåningar.

Det är blodigt allvar [ops]

Klorofyll:

Nej, jag är norrlänning, Hälsingland närmare bestäm

Skåningar och norrlänningar har alltid kommit bra överrens [smile] IAF dom jag träffat[bigcheers]


   
SvaraCitera

dom får massa invandrare som dom inte vill ha[badgrin]


   
SvaraCitera