Aviseringar
Rensa alla

Skåne till Danmark! (Hjälp...)


Ämnesstartare

MakeItHappen:

Okey, problem solved [y]

Enligt statistik i någon tidning (tror det var metro) så känner "öresundsbefolkningen" samhörighet och skulle vilja föras samman eller något sånt. Det kan du ta som ett argument; att både danskar och svenskar som bor vid öresundsområdet vill bli ett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

dom får massa invandrare som dom inte vill ha[badgrin]

Om det är du på bilden så tar jag mycket hellre invandare (i dess fula bemärkelse) än svenskar [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Jag trodde det var allmänt känt att vi hellre tillhör Danmark än Sverige. Vi låter bara svenskarna gör arbetet för oss

Inte insatt i Skåne som sagt, men woho det låter ju skitbra 😀 Bara att börja gräva!

lockbete:

dom får massa invandrare som dom inte vill ha

Haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItHappen:

Inte insatt i Skåne som sagt, men woho det låter ju skitbra 😀 Bara att börja gräva!

Skojar du? Jag tror de har kommit några mil redan [party]


   
SvaraCitera

''Ge skåne till danmark'' fuck you hahaha. Du kommer få ig.

MakeItHappen:

ag är egentligen inte insatt i ämnet men valde det för att ingen annan lär ta samma... Plus att det är kul att reta skåningar. [crazy]

Man ska inte kasta sten i glashus. Tänk efter nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Enligt statistik i någon tidning (tror det var metro) så känner "öresundsbefolkningen" samhörighet och skulle vilja föras samman eller något sånt. Det kan du ta som ett argument; att både danskar och svenskar som bor vid öresundsområdet vill bli ett.

Sure thing, thanx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

''Ge skåne till danmark'' fuck you hahaha. Du kommer få ig

Varför skulle jag få IG? Jag återkommer så fort jag fått resultaten så ska vi få se.[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItHappen:

Inte insatt i Skåne som sagt, men woho det låter ju skitbra 😀 Bara att börja gräva!

Gräva vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Man ska inte kasta sten i glashus. Tänk efter nästa gång.

På tiden att frågan tas upp på allvar. Vi är som ett folk ändå, varför inte bli det officiellt också? Har varit i DK idag och inhandlat sånt som ni uppe i Sverige behöver langare för att få tag på [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Har varit i DK idag och inhandlat sånt som ni uppe i Sverige behöver langare för att få tag på

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cellulosa:

Gräva vad?

Gräva bort skåne ofc


   
SvaraCitera

Fiskarn:

På tiden att frågan tas upp på allvar. Vi är som ett folk ändå, varför inte bli det officiellt också? Har varit i DK idag och inhandlat sånt som ni uppe i Sverige behöver langare för att få tag på [bigsmile]

Bor inte ens i Skåne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Har varit i DK idag och inhandlat sånt som ni uppe i Sverige behöver langare för att få tag på

Oh lala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Bor inte ens i Skåne.

Jag gör. Allt annat är irrelevant. Du vill ändå bara ha sex med mig. [no-no]


   
SvaraCitera

Fiskarn:

ag gör. Allt annat är irrelevant. Du vill ändå bara ha sex med mig. [no-no]

Det där sista kan jag intyga, ja.


   
SvaraCitera