Aviseringar
Rensa alla

Skateboard


Aiton:

putar

Gå tillbaka till skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Gå tillbaka till skolan

fan också, jag kopierade ju 🙁 /CUTCUT


   
SvaraCitera

Libertad:

Jag hade en ATM-bräda

Älskade fan ATM-brädorna.
Så otroligt störande att dem inte görs längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Älskade fan ATM-brädorna.
Så otroligt störande att dem inte görs längre.

Aaaah. Min Edward Deverra var fett skön. Alla var fan jämt på mig och tyckte den var fett fly, som det var värsta grejen. Jag hade aldrig haft nån annan, men sen i efterhand, fan det var schyssta brädor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck alla brädor är i princip lika bra. köp en warp bräda på stadium för 300kr, de duger gott. Det ända dåliga med dem är att de är i one size så att säga. vill du ha bredare bräda får du leta på annat håll, för med skateboard är det såsom med kläder att det är märket du betalar för.

och om jag inte aktar mig nu så kommer en drös av arga poser-skejtare skälla ut mig för att inte tror på "ju dyrare, desto bättre"

(förövrigt, akta dig för stadiums warp griptape, den är däremot riktigt dålig, fråga efter jesup eller nått)


   
SvaraCitera

resume:

och om jag inte aktar mig nu så kommer en drös av arga poser-skejtare skälla ut mig för att inte tror på "ju dyrare, desto bättre"

Körde minilogo som min första bräda, funkar skitbra. Gillar DGK och sk8mafia, då dom brukar ha djupare concave... Graphicen skiter jag i, bara det är skön shape [smile]


   
SvaraCitera

Om du bara är nybörjare spelar det inte så stor roll, som de flesta här säger. Köp bara inte en billig bräda med "coolt" deck, de har dålig kvalle; köp en billig bräda med bra standard-kvalle. Som WadeD sa, minilogo (till exempel). Och köp inte på Stadium eller InterSport eller nåt, köp brädan på en riktigt skateboard affär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

köp en warp bräda på stadium för 300kr, de duger gott.

resume:

det är märket du betalar för.

nej! usch usch, de håller inte alls och blir helt mjuka efter ett tag.

resume:

och om jag inte aktar mig nu så kommer en drös av arga poser-skejtare skälla ut mig för att inte tror på "ju dyrare, desto bättre"

voffvoff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

voffvoff

allt det där blev sjukt passande med hjälp av din bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera