Aviseringar
Rensa alla

Skelar med ögonen


Ämnesstartare

Tja asså nag skelar med mina  ögon o deg,r att de typ sabbar hela  mitt utseende ! 🙁 asså går tjejer på personligheten idag eller utseende?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Beror på vilken tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Beror på vilken tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan ju fixas med glasögon eftersom skelandet kommer från en över-/underansträngd muskel
men antar att du inte vill ha det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

både och


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du skelar väldigt mycket så tror jag att du kan få en operation  för det Tumme upp


   
SvaraCitera

Har en polare som är skelögd, han haffar mer tjejer än vad man tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Har en polare som är skelögd, han haffar mer tjejer än vad man tror.

än vad man ser* HA


   
SvaraCitera
mens
 mens

När vi stod på kö för att ta ensamfoto vid skolfotograferingen i åttan pekade  fotografen på klassens skelögda tjej och brölade att "det där kan vi fixa i datorn så oroa dig inte" </3
Tror att hon avböjde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Det kan ju fixas med glasögon eftersom skelandet kommer från en över-/underansträngd muskel
men antar att du inte vill ha det

Min syn är fuck up så defunlqr inte ,ed glasögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
om du skelar väldigt mycket så tror jag att du kan få en operation  för det Tumme upp

Skelar inte så mycket men bär jag kollar rakt så kan inte mittens öga vararA rakt bajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
om du skelar väldigt mycket så tror jag att du kan få en operation  för det Tumme upp

Men finns ju en chans attdet kan gå fel o då vår ditåt belvete då är man helt blind sen kanske 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
När vi stod på kö för att ta ensamfoto vid skolfotograferingen i åttan pekade  fotografen på klassens skelögda tjej och brölade att "det där kan vi fixa i datorn så oroa dig inte" </3
Tror att hon avböjde.

Men kan man leva med att  man skelar kommer man få tjejer ändå?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Danne_cars:

Men kan man leva med att  man skelar kommer man få tjejer ändå?

jadå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
När vi stod på kö för att ta ensamfoto vid skolfotograferingen i åttan pekade  fotografen på klassens skelögda tjej och brölade att "det där kan vi fixa i datorn så oroa dig inte" </3
Tror att hon avböjde.

Gråter


   
SvaraCitera