Aviseringar
Rensa alla

Skelar med ögonen


Fkpaw:

än vad man ser* HA

ok roligt


   
SvaraCitera

Om tjejen bara går efter utseende är hon inget att ha.
Om man är ute efter ligg är det väl inte ögonen man vill ha utan det mellan benen?
Don't worry 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woollyhat: Om tjejen bara går efter utseende är hon inget att ha.

Det beror ju på. Är det upp till dig att avgöra vilka egenskaper som sammansätter en tjej som är "värd att ha"?Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woollyhat:
Om tjejen bara går efter utseende är hon inget att ha.
Om man är ute efter ligg är det väl inte ögonen man vill ha utan det mellan benen?
Don't worry 🙂

Men de är ju lite så som du säger jag gillar inte tjejer som bara går efter utseendet  vill typ ha personligheten 


   
SvaraCitera

Vissa tjejer hade brytt sig, vissa hade inte brytt sig ett skit. Jag kan tycka att sådana grejer kan vara lite charmigt. Gillar när killar (och tjejer) har något drag som är ovanligt. Glad


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Men de är ju lite så som du säger jag gillar inte tjejer som bara går efter utseendet  vill typ ha personligheten 

precis. tjejer som går efter personlighet bryr sig inte ett skit om du skelar, iaf inte de flesta. du kommer hitta nån underbar människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woollyhat:

precis. tjejer som går efter personlighet bryr sig inte ett skit om du skelar, iaf inte de flesta. du kommer hitta nån underbar människa.

men dem som går på både och då är de också bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ett lite "längre ögonlock", men jag brukar träna det ögat genom att ha glasögon som täcker för mitt friska öga. Det gör att jag inte skelar lika mycket. Kanske man kan göra nåt liknande med skelande ögon? Jag vet inte


   
SvaraCitera

Danne_cars:

men dem som går på både och då är de också bra?

oklart. det varierar ju från person till person men jag känner ingen som skulle tycka mindre om nån pga skelande. 


   
SvaraCitera

mens:
När vi stod på kö för att ta ensamfoto vid skolfotograferingen i åttan pekade  fotografen på klassens skelögda tjej och brölade att "det där kan vi fixa i datorn så oroa dig inte" </3
Tror att hon avböjde.

Vad äcklig typ
Läste något liknande igår, en tjejs jobb id hade retuscherats pga muskelproblem vid munnen


   
SvaraCitera