Aviseringar
Rensa alla

Sket på mig hos krogragg, vad göra?


Ämnesstartare

Var på konsert igår, drack då en väldans massa öl och åt en kebab som jag förmodligen blev dålig i magen av. Efter konserten hamnade jag på en krog som jag är stammis på. Det blev ännu mer öl och jag började ragga på en tjej som jag sett flera gånger där innan på men aldrig pratat med. Vi började hångla och någon timma innan stängning bestämde vi oss för att åka hem till henne. Under hela kvällen hade magen spökat men jag knep igen som fan vid varje "bajsattack" ...framåt småtimmarna kändes magen som den hade lugnat ner sig, men ack så fel jag hade.

Vi drack lite mer hos henne och jag såh en karta med piller ligga framme på hennes soffbord. Jag frågade henne vad det var för några piller och hon förklarade att de är mot ångest. Hon tog fram fyra stycken "Xanax" och vi tog två var, vi fortsatte sedan hånglet och började smeka varandra och det slutade med att vi hade sex, ungefär här slutar jag att komma ihåg något...

Jag vaknar sedan upp runt 9 på morgonen av jag är inkletad i löst bajs och det stinker som fan i hennes 1:a. Hon ligger bredvid mig och snarkar oskyldigt, ovetandes om att jag nyss skitit ner hela hennes säng. Även hon har rullat sig i mitt konstverk, och jag börjar få riktig panik. Jag funderar på om jag på något sätt kan försöka få bort sängkläderna och lakanet, samt tvätta av henne utan att hon vaknar och sedan dra...men när jag börjar försöka rulla bort henne för att få fram lakanet så märker jag att hon gnyr till och är nära att vakna.

Jag gör det säkra före det osäkra och klär snabbt på mig och sticker därifrån...stinkandes som ett avlopp

Vad ska jag göra nu? Byta krog? Hon vet vad jag heter på Facebook![chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typiskt judar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar att du har gett upp och börjat trolla istället. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissarionovitj:

gillar att du har gett upp och börjat trolla istället. [love]

trollar ej[confused] hjälp miiiiiiiiig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha bajsade du på dej de har jag inte gjort sen jag var 4 [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigcheers]
Gå till samma krog och låtsas att ddu inte känner henne [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttpojken:

Haha bajsade du på dej de har jag inte gjort sen jag var 4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah, så går det om man är tokliberal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BUSTED

https://www.flashback.org/t1263370

Inte för att vara taskig men sry man, varenda ord är kopierat..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför tar man lugnande innan man ska sexa för? Och speciellt om man inte behöver det. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

BUSTED

vad tråkig du är[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sämst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

BUSTED

Fan, du hann före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: Hur lyckas man..


   
SvaraCitera