Aviseringar
Rensa alla

Skicka ett julkort till slumpvist utvald person!


Ämnesstartare

https://www.flashback.info/showthread.php?t=805185

In och läs så ser ni info.

Jag ska skicka ett jag med! [bigsmile]

"Hej Kerstin! Vill bara önska dig en riktigt god jul och hoppas du har det bra. Vi är många här på Flashback som står på din sida. Du gjorde inget fel när du slog den lilla pojken med käppen, så skulle jag också ha gjort!"

Randomtanten ska få tusentals kort! [love]

Vad tycks om detta intiativ från FB:arna?


   
Citera
Ämnesstartare

Hade du uppskattat korten ifall du var den utvalde? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som fan[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahhaha så djävla roligt, när är sista dagen att skicka julkort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Hahhaha så djävla roligt, när är sista dagen att skicka julkort?

Läste någonstans att tanken är att alla ska skicka sina kort idag till just henne [cheers] Fast det går säkert bra fram till måndag eller nåt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"I Åtvidaberg det några yngel bodde,
en tant är väl inga problem de trodde.
Utanför Åkervägen 1A de sa,
lite körsbär i brevlådan kan hon gött ha.
Ut kliver Kerstin med buller och brak,
greppar tag i ungen och smiskar hans bak.
Böter krävdes av rättvisans dam,
på Flashback gjorde Arbetarbroder reklam.
Vi insåg direkt att något måste göras,
med hjälp av julkort ska vår röst höras.
Så om du undrar över de julkort du nu får
är det för att vi dig förstår!"

Haha [party][love]

Dom skickar typ pengar, lotter, godis och allt möjligt till tanten också xD Det lär börja komma fram nu om folk fuskskickat innan idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska lätt skicka! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Åååh, så sött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Åååh, så sött!

Hon har redan fått en hel del kort enligt en som ringde henne idag, en del var det till och med pengar i för att hjälpa till med böterna (som dock iofs redan täckts av andra) [party]

"Kerstin hade hittills mottagit "en del julkort", hälsningarna var överlag trevliga och hon uppskattade engagemanget. Pengar hade hon också fått, men mer tidigare av andra. Hon önskade annars lugn och ro över jul och verkade mycket trevlig. Hon har inte tillgång till internet själv. Problemet med stökig ungdom kvarstår och hon vet inte vilken väg man ska gå."

Det var kul redan innan hennes kommentar, men det blir ännu roligare om personen inte blir arg över korten och hon verkar ju ta det bra [love]

Lär vara jobbigt för brevbäraren med hundratals kort särskilt imorgon eftersom överenskommelsen är att skicka IDAG [bigcheers]

hejkattunge:

Ska lätt skicka! [bigcheers]

Göre! [y] Skriv gärna att du stödjer hennes kamp mot snorungarna, dom bråkar tydligen med henne än och hon får inte ens försvara sig, för då får hon böter. Jävla skitungar [no-no]


   
SvaraCitera

SÖTT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3753724.ab

"-Ett gäng pojkar stoppade körsbär i min brevlåda. Jag stod innanför och stöttade mig med min käpp och skulle gå ner i källaren. När jag öppnade dörren såg jag pojken stå där. Jag blev arg, lappade till honom över baken och sa åt honom att sticka, säger Kerstin Gunnarsson till aftonbladet.se.

Ringa misshandel och böter på 2 000 kronor, löd domen."

"-Jag har ingenting att ångra. Jag har inte gjort något illa. Jag har bara tillrättavisat en ung man. Det är inte misshandel, säger hon."

Heja Kerstin!

Exempel på kort:

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt bra idé!


   
SvaraCitera
Åtta

Det här är den bästa idén någonsin. [bigsmile] Jag ska allt skicka ett kort idag. Någon måste ju representera ungdomar.se också. [no-no]


   
SvaraCitera

Jag vill ha julkort


   
SvaraCitera
Åtta

Om någon mer känner för att skicka ett julkort till Kerstin å Ungdomar.se's vägnar så har jag gjort ett vackert kort som man antingen kan skriva ut och skicka, eller skicka via posten.se.

Julkortet finns att hämta här. (1.1mb) Känner man för att ändra någonting så kan man hämta .psd-filen här. (4.8mb)


   
SvaraCitera