Aviseringar
Rensa alla

skicka nakenbilder till okända killar på internet


Ämnesstartare

Hej tjejer, har ni skickat nakenbilder via internet nån gång? alltså inte till er partner utan till någon okänd. Jag träffade en kille på en chattsida igår och vi sexchattade eller vafan man ska kalla det, fick se nakenbilder på honom och vill skicka på mig men vet inte om jag vågar. Några råd? Hur stora risker medföljer egentligen? jag har inte gett honom mitt riktiga namn eller någon sådan information så det borde vara lugnt men får ändå lite ångest haha...[smile]


   
Citera

Fota aldrig ansiktet. Om du nu måste skicka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det har jag inte gjort heller, och vadå måste...ingen som tvingar mig


   
SvaraCitera

Nä bra. Skicka bara om du vill och aldrig på ansiktet, som sagt. Då går det väl hur bra som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toppen. nån som har erfarenhet och vill dela med sig?


   
SvaraCitera

Minomachine:

Hur stora risker medföljer egentligen?

Riskerna kan vara varierande, men nog kan det bli rätt tråkiga scenarion.

Men bilderna kan ju skickas vidare till kompisar eller hamna på internet och allt möjligt. Så det viktigaste är väl att det inte går att identifiera dig.

isola:

Fota aldrig ansiktet.

/sign


   
SvaraCitera

Riskerna är rätt minimala, internet är en stor plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är klart...dessutom bor han i ett annat land så det är inte som att någon jag känner skulle kunna få tag på bilderna


   
SvaraCitera

Är du under 18 så är det barnporr. Han kanske åker dit för det. [badgrin]


   
SvaraCitera

Minomachine:

så det är inte som att någon jag känner skulle kunna få tag på bilderna

Klart att de kan få syn på dem på någon porrsajt el dyl, men har du inte fotat ansiktet och är medveten om att bilder på internet aldrig försvinner så är det väl lugnt. Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så länge det inte är nån fara för min del så...hahah [bigcheers]


   
SvaraCitera

Minomachine:

skulle kunna få tag på

Beror ju på om han lägger upp bilderna på internet eller skickar vidare till någon som lägger upp.

som dom andra sagt, inga bilder med ansiktet på. Sen skulle jag lägga till att du gör det ifrån ett nick du inte använder till annat. tex kunde jag hitta en blogg med exakt samma nick som du använder på den här sidan.
Samt regga en ny mail adress så det inte finns några internetspår till dig.
Du är absolut inte anonym på internet.

Skicka inte ifrån mobil för nummer går alltid att spåra.
Om personen du skickar till är ett as så kommer bildernqa för evigt vara tillgängliga.


   
SvaraCitera

Bara skickat bilder på mina boobs. :-p hihi.


   
SvaraCitera