Aviseringar
Rensa alla

Skillnaden mellan Iphone 3gs och Iphone 4?


sftd:

Designen känns mer robust än 3GS:s baksida som väldigt lätt blir repig

Å andra sidan kan hela baksidan spricka om du tappar den [smile] Finns statistik från försäkringsbolagen som visar att det finns fler försäkringsfall som rör iPhone 4 än 3G och 3GS - bland annat på grund av baksidan som är en av de saker som oftast är paj.


   
SvaraCitera

Buddah:

Å andra sidan kan hela baksidan spricka om du tappar den Finns statistik från försäkringsbolagen som visar att det finns fler försäkringsfall som rör iPhone 4 än 3G och 3GS - bland annat på grund av baksidan som är en av de saker som oftast är paj.

jo jag vet, men är man rädd om telefonen är inte det ett problem. Köper man en mobil för ca 7000 kr hör det ju till att man är rädd om den [confused]


   
SvaraCitera

sftd:

jo jag vet, men är man rädd om telefonen är inte det ett problem. Köper man en mobil för ca 7000 kr hör det ju till att man är rädd om den

Hur varsam tror du gemene svensk är med sin elektronik? [smile] Sen kan även den bäste råka tappa sin mobiltelefon i marken/golvet. Då är det ju bra om telefonen inte går sönder första gången. Tappade säkert min iPhone 3G runt 20-25 gånger i golvet utan att den hade en skråma på baksidan.


   
SvaraCitera

Buddah:

Hur varsam tror du gemene svensk är med sin elektronik? Sen kan även den bäste råka tappa sin mobiltelefon i marken/golvet. Då är det ju bra om telefonen inte går sönder första gången. Tappade säkert min iPhone 3G runt 20-25 gånger i golvet utan att den hade en skråma på baksidan

Fodral är att rekommendera, det finns en hel del snygga fodral där ute...


   
SvaraCitera

sftd:

Fodral är att rekommendera, det finns en hel del snygga fodral där ute...

Tycker mest fodralen är ivägen, men är ju en smaksak.


   
SvaraCitera

Buddah:

Tycker mest fodralen är ivägen, men är ju en smaksak.

Samma här, men menar vet man att man har otur när det gäller elektroniken (framförallt den klädd i glas) kan det vara värt att ha med sig ett fodral, iaf när man inte är hemma. [smile]


   
SvaraCitera