Forumet - skins

skins

284 0 21
min kompis ringde i går och sa att det gick nått jätte bra på 5 som handla om 2 bögar å så vidare :P men lirade cs mtach då så kunna inte gå.
filmen heter skins typ^^
Nån som kan länka hemsida där jag kan se på den eller ladda ner den ? :D

Spana också in:

Compton GangztaH:

Jävla äcklig populistserie som endast bögiga garagepoppare/electrocoolingar kollar på och du vill verkligen inte bli en av dessa äcklen som förpestar vår vardag.

Hipster, om jag får be.

Serien är väldigt bra. Men den passar nog inte dig, om det du föll för av din kompis beskrivning var att den handlade om "två bögar".
Stronghold:

Jo, men nu är det inne. Alla är det.

Klart. Hipster är bara ett annat ord för alternativ.

Tycker att både de som kallar sig alternativa och de som tycker att alternativa är löjliga är jätteroliga. Båda grupperna lever sig in i förutbestämda roller, men tror att de är originella.

Så löjligt.

Men serien är bra.
Mawns:

Tycker att både de som kallar sig alternativa och de som tycker att alternativa är löjliga är jätteroliga. Båda grupperna lever sig in i förutbestämda roller, men tror att de är originella.

Stör mig bara på trend och modeskiten.

Mawns:

Men serien är bra.

Är inte den precis som alla andra fjortisserier? :S
Stronghold:

Är inte den precis som alla andra fjortisserier? :S

Nej nej, det händer faktiskt saker här. Det är ju inte en evighetsserie, tror att en säsong består av 8-13 avsnitt eller något. Relationerna utvecklas, personerna utvecklas, allting utvecklas. Väldigt bra och verkliga karaktärer, även om handlingen ofta är bizarr och surrealistisk.

Underbart slut på första säsongen också, något av det bästa jag sett, serie-vis. Har inte sett mer, så säsong två kan vara av sämre kvalitet.

Det är för övrigt säsong två som går på femman nu.