Aviseringar
Rensa alla

skins


Ämnesstartare

Skins är asbra [bigsmile]

Men det handlar inte om två bögar. [shake]

Det är en av typ tio karaktärer som är bög, men alla skådespelare är utbytta till säsong 3 så det kommer nya då. [sad]


   
SvaraCitera

Stronghold:

Jo, men nu är det inne. Alla är det.

Klart. Hipster är bara ett annat ord för alternativ.

Tycker att både de som kallar sig alternativa och de som tycker att alternativa är löjliga är jätteroliga. Båda grupperna lever sig in i förutbestämda roller, men tror att de är originella.

Så löjligt.

Men serien är bra.


   
SvaraCitera

Mawns:

Tycker att både de som kallar sig alternativa och de som tycker att alternativa är löjliga är jätteroliga. Båda grupperna lever sig in i förutbestämda roller, men tror att de är originella.

Stör mig bara på trend och modeskiten.

Mawns:

Men serien är bra.

Är inte den precis som alla andra fjortisserier? :S


   
SvaraCitera

Stronghold:

Är inte den precis som alla andra fjortisserier? :S

Nej nej, det händer faktiskt saker här. Det är ju inte en evighetsserie, tror att en säsong består av 8-13 avsnitt eller något. Relationerna utvecklas, personerna utvecklas, allting utvecklas. Väldigt bra och verkliga karaktärer, även om handlingen ofta är bizarr och surrealistisk.

Underbart slut på första säsongen också, något av det bästa jag sett, serie-vis. Har inte sett mer, så säsong två kan vara av sämre kvalitet.

Det är för övrigt säsong två som går på femman nu.


   
SvaraCitera

Skins äger [no-no] Den är verkligen inte som andra skit-fjortis-handlar-om-vilken-väska-någon-snygg-tjej-ska-bära-serier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skins finns att se gratis på nätet, hela säsong 1 och 2.

Googla "Skins".
Gå in på deras myspace.
Leta efter länken där, ska vara rätt stor länk tror jag.. kan vara en bild eller så.

Äckligt bra serie.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera