Aviseringar
Rensa alla

SKINS!


Ämnesstartare

Fler här som sett/ser på skins? Det kommer ju en ny säsong 2011!

[love]

Det är iaf den bästa serien som gjorts

edit: kul att trailern inte ville funka. sug


   
Citera
Ämnesetiketter

Aldrig sett, trodde serien handlade om skinheads.


   
SvaraCitera

Sett stroavsnitt har och dar, forsokte komma in i det ordentligt men irriterade mig mest pa karaktarerna. Valdigt populart men ingenting jag lyckades fastna for.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Aldrig sett, trodde serien handlade om skinheads.

:pP watch it!

galaxydazzle:

Sett stroavsnitt har och dar, forsokte komma in i det ordentligt men irriterade mig mest pa karaktarerna. Valdigt populart men ingenting jag lyckades fastna for.

Vilken säsong såg du? Det är ettan och tvåan man ska se! Gör som jag, jag tvingade mig igenom första avsnittet (tyckte serien verkade skit, men alla tjatade på mig) och efter det blev jag fast. [smile]


   
SvaraCitera

favoritserien [love]
Finns det ingen trailer till den säsongen som ska komma? Är så nyfiken


   
SvaraCitera
smisk

Bästa serien. Älskar första och andra säsongen, trodde jag skulle hata 3 och 4, men konstigt nog fastnade jag för båda säsongerna också. Helt underbar serie.


   
SvaraCitera

smisk:

Älskar första och andra säsongen, trodde jag skulle hata 3 och 4, men konstigt nog fastnade jag för båda säsongerna också. Helt underbar serie.

var likadant här, men när man väll kom in i tredje säsongen så var man fast där me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

Finns det ingen trailer till den säsongen som ska komma? Är så nyfiken

Tyvärr inte. Men det finns ju en bild på de nya som ska vara med:
http://w​ww.e4.com/picture/91A2C2D9-72A2-41B3-8D52-398E25686980/view.e4 Trist dock att de inte behöll någon, de kunde väl iaf haft Effy kvar!

smisk:

Älskar första och andra säsongen, trodde jag skulle hata 3 och 4, men konstigt nog fastnade jag för båda säsongerna också. Helt underbar serie.

Ja, fastnade också för dom... men de första två säsongerna är ändå oslagbara. [love] Jag skulle nog kunna se de tusen gånger om


   
SvaraCitera

ohfckyou:

Tyvärr inte. Men det finns ju en bild på de nya som ska vara med:
http://w​ww.e4.com/picture/91A2C2D9-72A2-41B3-8D52-398E25686980/view.e4 Trist dock att de inte behöll någon, de kunde väl iaf haft Effy kvar!

håller me dom kunde ju behållt någon, då hade det hängt ihop lite bättre, fast effy har jag varit me i alla säsonger, visst jag älskar henne men skulle blivit lite mycket nästan att just en person är med i alla säsonger även om hon inte är me mycket i säsong ett och två


   
SvaraCitera

Känns lite oroväckande att det änsålänge bara är tjejer som kommenterat, är det någon One Tree hill/OC-liknande serie?


   
SvaraCitera

Roll on:

Känns lite oroväckande att det änsålänge bara är tjejer som kommenterat, är det någon One Tree hill/OC-liknande serie?

Inte precis... Jag skulle väll iaf säga att det mest är alkohol, droger och sex i skins men det är ju även tonårsliv, skola och kärlek så joo lite liknande är det väll, typ OC fast alla festar och drogar typ


   
SvaraCitera

minimojen:

Inte precis... Jag skulle väll iaf säga att det mest är alkohol, droger och sex i skins men det är ju även tonårsliv, skola och kärlek så joo lite liknande är det väll, typ OC fast alla festar och drogar typ

Usch.


   
SvaraCitera
smisk

Roll on:

Känns lite oroväckande att det änsålänge bara är tjejer som kommenterat, är det någon One Tree hill/OC-liknande serie?

Har en massa killkompisar som älskar skins lika mycket som jag [cheers] En är en pappa till en kompis, till och med. Det är knappast en tjejserie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Känns lite oroväckande att det änsålänge bara är tjejer som kommenterat, är det någon One Tree hill/OC-liknande serie?

Knappast. Inte ett dugg likt OC/One Tree Hill. Och jag vet många killar som gillar Skins... Skins är inte speciellt ytligt överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt bra serie faktiskt, skådisarna är inte toppskådisar utan presterar så gott de kan.

Man kommer till att tycka om karaktärerna jävligt mycket(Cas, Chris[love]). Slutet i S2 är extremt oväntat anser jag.

Jävligt välgjord rakt igenom, men skit i allt efter säsong 2. De ändrade casten och det blev skit.

Som det sägs ovanför, det enda Skins har gemensamt med OC/andra skitserier är droger/eventuella fester.


   
SvaraCitera