Aviseringar
Rensa alla

SKINS!


Ämnesstartare

Zittam:

Man kommer till att tycka om karaktärerna jävligt mycket(Cas, Chris). Slutet i S2 är extremt oväntat anser jag.

Ja. Cas & Chris är mina favoriter också! Speciellt Chris. Han påminner mig så mycket om en tidigare nära vän till mig som jag saknar, utseendet, personligheten, allt! [love] Drf blir jag glad av att se honom.

Det kan jag hålla med om. Jag vill gärna se en fortsättning. Har dock hört av rykten att i Skins-filmen, kommer ev några från första säsongen faktiskt vara med.


   
SvaraCitera

kollade säsong 1&2 men har ej velat kolla sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

Det kan jag hålla med om. Jag vill gärna se en fortsättning. Har dock hört av rykten att i Skins-filmen, kommer ev några från första säsongen faktiskt vara med.

Well, man kan ju hoppas iallfall.
Roliga var att i säsong 3 så fanns det små grejer ifrån de gamla karaktärerna i princip överallt.
Dold text: Sids skåp som Cook hittade porrtidningen/spriten i =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

kollade säsong 1&2 men har ej velat kolla sen.

oki, ska du kolla nya, 2011?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Roliga var att i säsong 3 så fanns det små grejer ifrån de gamla karaktärerna i princip överallt.
Dold text: Sids skåp som Cook hittade porrtidningen/spriten i =)

Ja, haha, i love it! [cool]

Dock störde jag mig så jävla mycket på när Freddie dog, sämsta slutet. Men en väldigt bra scen i S04 (?) var ju när dom var ute i skogen, Effy, svamparna och allt. [love]


   
SvaraCitera

ohfckyou:

oki, ska du kolla nya, 2011?

nej.


   
SvaraCitera

Roll on:

trodde serien handlade om skinheads.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] ååh chris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

Dock störde jag mig så jävla mycket på när Freddie dog, sämsta slutet. Men en väldigt bra scen i S04 (?) var ju när dom var ute i skogen, Effy, svamparna och allt.

Kollade bara 3-4 avsnitt av säsong 3 =)

Se till att använda spoiler, inte för min del, men för andras. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Se till att använda spoiler, inte för min del, men för andras. =)

Tänkte inte på det, haha. (:


   
SvaraCitera

första generationen (säsong ett och två) funkar, men resten är ju bara skit.


   
SvaraCitera

Jag verkligen älskar den serien men jag är så jävla förbannad. De förstörde min favoritkaraktär (Effy) från ingenstans och hela säsong fyra var nästan värdelös. Säsong ett var helt klart bäst, då skrev ju en annan serien, men hallå, mörda Freddie? SOOOOOOO NOT SKINS... Gillade knappt ens karaktärerna (andra generationen)

Ska bli kul att se filmen iaf och vilka som ska va med där, hoppas Tony är med i den iaf och Effy (det ska ju komma en film om skins snart)


   
SvaraCitera
blum
 blum

första säsongen är bäst, men aa ska lätt se om det kommer en till nästa år[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sett igenom alla säsongerna två gånger [blush]
(Här måste dock nämnas att jag inte har något liv och oftast extremt tråkigt om dagarna)

Trodde inte heller att jag skulle gilla säsong 3 & 4 eftersom de bytte nästan alla personer, men fastnade ändå. Ser absolut fram emot den nya säsongen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Säsong ett var helt klart bäst, då skrev ju en annan serien, men hallå, mörda Freddie?

jag menar det. det var ju sämsta slutet, så himla otrovärdigt också. [sad]

Angelize:

Ska bli kul att se filmen iaf och vilka som ska va med där, hoppas Tony är med i den iaf och Effy (det ska ju komma en film om skins snart)

ja, men det måååste vara karaktärer från 1&2 då! det är ju dom som ÄR skins egentligen.


   
SvaraCitera