Forumet - Skins säsong 4

Skins säsong 4

873 0 21
(Du som inte sett läs inte, spoiler)

Precis sett klart Skins s4.

Ungefär som dom 3 första säsongerna. Men denna slutar på ett.. Ett jävligt konstigt sätt. Eller inte konstigt. Är lite chockad än. Mina favoriter går det helt åt helvete för. Effy går och blir "galen" och Freddie blir mördad.

Jag bara satt där. Liksom: ??????!!!!!!!!!!!!!!!!

Effy's psykolog mördade Freddie(som är hennes kille för den som inte vet) för att han själv vill ha henne?! Jag vet inte vad jag ska säga. Förväntade mig INTE det.

Så.. Har du sett dom avsnitten? Om du har de vad är dina tankar om de hela?
Myksa:

Nu har du inte sagt att Skins s4 var dålig men ändå..

Jag gillar Skins för allt som händer är så oväntat. Men sen blir man lite störd ibland för att de är så konstigt det som händer.

ladysmurf:

Som tur skedde det i sista avsnittet annars hade det förstört hela serien.

Som tur var.. Men väldigt störande ändå. Kom bara så himla oväntat.

Dold text: Ungefär lite som när Tony blev påkörd av en buss, fast då skrattade jag

Spana också in:

tetrapack:

Tur att någon gjorde det. Störde mig mest på honom om jag ska vara ärlig. Gjorde jag med dom flesta i s1-2. Bara Maxxie som inte höll på att driva mig till vansinne.

Jag tycker faktiskt mer om personerna från säsong 1 och 2. Det känns som om dom är dom riktiga Skins. Tycker att det är jobbigt att dom byter karaktärer varje säsong[mad]
Nirr:

Men gjorde hon abort? Kommer ej ihåg, blir knäpp-.- Hatar skins pga jävla castchange hela tiden.

Jag kommer verkligen inte ihåg om hon gjorde abort! ELLER JO JO JO eller hon gick ju till 1 ungdomsmottagning!! Fast man såg ej om hon gjorde en abort har jag för mig. Tror det slutade innan.

ps I see you grr.
ladysmurf:

Jag vill liksom veta vad som hände med Freddie för jag vägrar tro att han är död[sad]

Det är meningen att han ska vara död men eftersom att vi aldrig fick se någon kropp så kan man låtsas att han låg blodig i hans källare - Cook slår ihjäl psykologen - Cook hittar Freddie och tar honom till sjukhus - Freddie överlever! [badgrin]
Angelize:

Nej, man fick aldrig veta om hon behöll det eller inte, men jag gissar på att hon behöll det.

Jag har för mig att hon sa att det var inte rätt, att hon skulle ta bort det
Äh. Skitlänge sen jag såg 1+2.

Dock, TS, såg jag s4 för några månader och det var ett riktigt WTF-moment där, ja. Gillade inte de nya lika mycket. Kanske börjar bli gammal *hämtar rullatorn*