Aviseringar
Rensa alla

Skins säsong 4


Ämnesstartare

(Du som inte sett läs inte, spoiler)

Precis sett klart Skins s4.

Ungefär som dom 3 första säsongerna. Men denna slutar på ett.. Ett jävligt konstigt sätt. Eller inte konstigt. Är lite chockad än. Mina favoriter går det helt åt helvete för. Effy går och blir "galen" och Freddie blir mördad.

Jag bara satt där. Liksom: ??????!!!!!!!!!!!!!!!!

Effy's psykolog mördade Freddie(som är hennes kille för den som inte vet) för att han själv vill ha henne?! Jag vet inte vad jag ska säga. Förväntade mig INTE det.

Så.. Har du sett dom avsnitten? Om du har de vad är dina tankar om de hela?


   
Citera
Ämnesetiketter

Därför man ska sluta kolla på bra serier medan de fortfarande är bra. Förstår inte folk som plågar sig igenom serier bara för att säsong ett var bra eller för att de vill se hur det går.

Nu har du inte sagt att Skins s4 var dålig men ändå...


   
SvaraCitera

Jag dog lite inombords när jag såg att Freddie blev mördad, jag väntade mig verkligen inte det. Som tur skedde det i sista avsnittet annars hade det förstört hela serien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Nu har du inte sagt att Skins s4 var dålig men ändå..

Jag gillar Skins för allt som händer är så oväntat. Men sen blir man lite störd ibland för att de är så konstigt det som händer.

ladysmurf:

Som tur skedde det i sista avsnittet annars hade det förstört hela serien.

Som tur var.. Men väldigt störande ändå. Kom bara så himla oväntat.

Dold text: Ungefär lite som när Tony blev påkörd av en buss, fast då skrattade jag


   
SvaraCitera

tetrapack:

Dold text

Ja det kom också så oväntat. Min kompis visade mig den delen innan jag började kolla på serien och då skrattade jag för det var så random. När jag såg det andra gången blev jag ledsen för jag gillade Tony.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

När jag såg det andra gången blev jag ledsen för jag gillade Tony.

Tur att någon gjorde det. Störde mig mest på honom om jag ska vara ärlig. Gjorde jag med dom flesta i s1-2. Bara Maxxie som inte höll på att driva mig till vansinne.


   
SvaraCitera

tetrapack:

Tur att någon gjorde det. Störde mig mest på honom om jag ska vara ärlig. Gjorde jag med dom flesta i s1-2. Bara Maxxie som inte höll på att driva mig till vansinne.

Jag tycker faktiskt mer om personerna från säsong 1 och 2. Det känns som om dom är dom riktiga Skins. Tycker att det är jobbigt att dom byter karaktärer varje säsong[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Det känns som om dom är dom riktiga Skins.

Jo de håller jag med om.

ladysmurf:

Tycker att det är jobbigt att dom byter karaktärer varje säsong[mad]

Som fan också [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Som fan också

Jag vill liksom veta vad som hände med Freddie för jag vägrar tro att han är död[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

ag vill liksom veta vad som hände med Freddie för jag vägrar tro att han är död[sad]

Vill också veta vad som hände. Men jag tror att han är död faktiskt [sad]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Men jag tror att han är död faktiskt

Det tror jag också egentligen[sad]


   
SvaraCitera

Men Tony dog ju inte! Dold text: Blev sur när Chris helt plötsligt blev döende och bara dog.
Sen vill jag veta vad som hände med Jal, hon var väl gravid?


   
SvaraCitera

Nirr:

Sen vill jag veta vad som hände med Jal, hon var väl gravid?

Juste!! Det hade jag glömt, ja hon var gravid men hon hann väl inte få barnet innan säsongen tog slut?


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Det hade jag glömt, ja hon var gravid men hon hann väl inte få barnet innan säsongen tog slut?

Men gjorde hon abort? Kommer ej ihåg, blir knäpp-.- Hatar skins pga jävla castchange hela tiden.


   
SvaraCitera

Nirr:

Men gjorde hon abort? Kommer ej ihåg, blir knäpp-.- Hatar skins pga jävla castchange hela tiden.

Jag kommer verkligen inte ihåg om hon gjorde abort! ELLER JO JO JO eller hon gick ju till 1 ungdomsmottagning!! Fast man såg ej om hon gjorde en abort har jag för mig. Tror det slutade innan.

ps I see you grr.


   
SvaraCitera