Aviseringar
Rensa alla

Skippa att raka benen


din kille måste vara bög om han gillar håriga ben[shake]


   
SvaraCitera

Jag gör det nu också, fastän killar föredrar lena ben. Fan ska jag bry mig om vad de tycker om för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nog stor sak att bry sig om, raka om du vill - skit i det om du inte vill.


   
SvaraCitera

elinfranzen:

Din kille påpekar att han tycker att det är snyggare när tjejer har hår på benen (säger inte att detta kommer hända någon med tanke på hur mycket vi prioriterar "skönhet" eller vad man ska kalla det)
skulle du då sluta raka dig och gå runt på sommaren med väldigt håriga ben

min pojkvän tycker det är larvigt att jag rakar mig på benen och under armarna, han bryr sig inte
men jag rakar mig ändå för jag tycker att det är mysigare, men det känns bra att göra det för att jag har valt det själv, samtidigt känenr jag ingen press på mig att vara helt nyrakad varje gång jag ska sova över hos honom, vilket är najs. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle fortsatta raka benen för det är bekvämast man får bestämma själv över sin kropp!


   
SvaraCitera

Min kropp. Jag bestämmer.


   
SvaraCitera

Det gör ont om man sitter utan byxor orakad. Det sticks ju fan. Aj. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OKej väldigt många har missuppfattat detta, jag har aldrig varit med om något sådant här.
det va bara något jag hade börjat fundera på och det va ett exempel....

om man ändrar frågan, skulle du, om du brukar raka benen, sluta med att göra det bara för att någon du tycker om skulle påpeka att den tycker tvärtom...


   
SvaraCitera

jag skulle raka benen ändå, han får ta mig som jag är [confused]


   
SvaraCitera

Gör det för din mans skull. Vad är annars horor till för?


   
SvaraCitera

Eftersom jag inte rakar mina ben för min killes skull skulle jag fortsätta att raka dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag rakar inte benen då jag egentligen är blond. Så mitt hår syns inte och känns knappt...

Jävligt skönt 😀


   
SvaraCitera

Rakar inte benen men skulle varken sluta eller börja för min killes skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

han får ta mig som jag är

Då med hår på benen [y]


   
SvaraCitera

jag vet att jag skulle fortsätta raka benen fastän om en kille skulle säga så till mig..... för jag tror jag fallit ner i grupptrycket... alla andra gör ju det.


   
SvaraCitera