Forumet - Skit!

Skit!

708 0 50
Nu fan har jag fått nog. Jag är en trogen bajare, men nu har jag fått nog av rent ut sagt nog av riktigta fittungar rent utsagt. Hur i helvete orkar dom, avstäng skiten på livstid nu. Fan i helvete vad jag blir trött, fittans helvete skit jag e så jävla förbannad på dom nu så att.. asså jag blir så jävla trött..

Ja, jag har svårt att säga ord just nu.. men ni fattar vad jag menar. Va fan ska vi göra åt skiten? [tired]

Spana också in:

isteche:

Slipsnissar ja!

Barnfamiljer nej.

Hehe nä, var lite oseriös, barnfamiljer kan ju få vara kvar. Men det är så jävla överhypat av media, det här så kallade "läktarvåldet". Media skriver aldrig om väktarvåldet (och ja, vakterna på fotbollsmatcher är helt jävla dumma i huvudet), om att Sverige har världens sämsta domare eller om hur SvFF våldtar och förstör det vackraste vi har, nämligen vår svenska fotboll
Evil Conduct:

Men det är så jävla överhypat av media, det här så kallade "läktarvåldet".

Överhypat? Det är ett problem, hur fan kan det vara överhypat? Ska man skita i att skriva om det bara för det finns andra problem som du anser vara värre? Våld förstör fotbollen betydligt mer än en usel domare gör. Inser du inte det så har du allvarliga problem.

Mord kan också ses som ett problem, men bara för det finns krig och massmord i världen tycker jag vi ska låta bli att uppmärksamma det och låta det passera. Ja, det tycker jag.
Nate:

Överhypat? Det är ett problem, hur fan kan det vara överhypat? Ska man skita i att skriva om det bara för det finns andra problem som du anser vara värre? Våld förstör fotbollen betydligt mer än en usel domare gör. Inser du inte det så har du allvarliga problem.

Jag kan ju passa på att fråga hur ofta du går på matcher? Ordet "läktarvåld" existerar knappt inom svensk fotboll